~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

dinsdag 25 november 2008

SPELEN MET SNEEUW


......HET FOTO VERWERKINGS PROGRAMMA.......VAN BIBI.....KWAM VIA DE


MADAME IN DE FLES WEER BIJ MIJ TERECHT.....ZO ZIE JE HOE DE BAL KAN ROLLEN..........IK HEB ER ONDANKS DAT HET STEEDS VASTLOOPT......TOCH AL EEN PAAR LEUKE DINGEN MEE GEMAAKT...........MET DANK AAN APPELMIEKE........

11 opmerkingen:

  1. Heel fraai Thea. De foto's zelf, maar vooral ook de manier waarop je het geheel hebt gemonteerd. Je zult vast mooie kerstkaarten kunnen maken. Zo zie je maar hoe de tuin ook in periodes van (gedwongen) rust, voor plezier kan zorgen.
    Vele groetjes,
    Ton

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hA tHEAKE, JAJA, JIJ NU OOK HÉ, NIET MEER TE STOPPEN, HET IS OOK EEN HEEL LEUK PROGRAMMA, EN JE FOTO'S IN SEPIA ZIJN HEEL MOOI. gANZEVEDER EHEFT GELIJK, WE KUNNEN ZO PRACHTIGE KERSTKAARTEN MAKEN. opes capslock aan, ;) je hebt ook gelijk als je zegt oppassen, dat doe ik ook, dra weer beozek dus dan mot ik wel weer zitten, hihi, maar ik ben een perfectionist, het moet allemaal passen, dus dat plaatje bij bottle moet langer gemaakt worden zodat het precies in het kader valt en niet te hoog want anders heb je meer foto van banner, haha, dus je ziet, ben nog wel ff bezig, maar leuk is het. Daag meid, dikke knuffie van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohja en die bovneste foto die je vanuit het slaapkmerraam gemaakt ehbt, HET EINDE!!!!!!! Kon zo in zwitserland gemaakt zijn, daag meid, cu later.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi thea
    mooi gedaan zeg.
    ik was ook al bezig
    vindt het een leuk programma.
    ieder doet het toch weer anders
    mooi is dat om te zien.
    fijne dag nog
    knuf van mijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wel dat heb je heel mooi gedaan
    amaai ik stond blijkbaar achte rop al je blogs hihihihi
    dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  6. yoehoeeeeeeeeeeeeeee Thea, benn er daar? heb weer wat neiwus ontdekt.... toevallig een website om je achtergronden leuk op te fleuren, kijk maar ff naar de mijne 2, links boven in de hoek staat een klein icoontje met backgrounds daar moet ik op klikken dan kom je op die websites die dat heeft, het is super eenvoudig, kijk maar eens, en als je de background doorzichtig wil hebben zo ik bij brunnen moet je even bij lay-out kijken en daar dan een enwiue achtergrond uiitzoeken die doorichtig is, veryf simmple een ouw taart kan de was doen, doeggggggggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oefening baart kunst! Dus gewoon vaker doen.
    OT.
    Hoe is het met de sneeuw bij jullie??

    Antwoord= De sneeuw is hier alweer verdwenen. Maar we hadden een goede pak hier liggen!
    En bij Mario heb ik geschreven wat Erdnüsse zijn. Dus kan hij vannacht rustig slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zo hoor, met de sneeuw! Hier was dus jammergenoeg niks...
    Mijn zoon Wilko wil graag weten hoe 'jullie' eekhoorn heet en of die zomaar is binnengehuppeld.

    Welk fotobewerkingsprogramma gebruik je trouwens? Wel leuk dat het zo mooi uitvult.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha, wauw, goed gedaan ouwe taart. En als je nu die groene achtergrond van blogger zelf weg wil hebben, en dus de hele achtergrond zichtbaar wil hebben, moet je naar dashboard, lay out gaan en daar bij nieuwe achtergronden, (het laatste tabblad) een achtergrond uitzoeken die de hele 'nieuwe'achtergrond laat zien, dus een witte achtergrond keizen. Je kunt altijd bij voorbeeld zien kijken of het je bevalt en pas als je zegt opslaan dan pas is het veranderd, als jeeht niks vind is het zo weer weg. Ik vind het nl jammer als je zo weinig ziet van de neiwue achtergrond, zoek6, byeeeeeeeeee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. en meid, ook een goeiesmorgens gewenst, Hier is komend weekend de aftrap voor de kerstversiering, manneke gaat me in weekend de lempkes ophangen, gezellig he? Eerst nog koffieleuters vanmorge en dan ga ik eens kijken wat er allemaal in mijn kistjes zit voor versieringen, leuk, heb er zin in, is toch altijd een gezeliige tijd. doegg meis

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Thea, so winter came at your place. Look cold! I can imagine your garden looks very nice with white decoration. Love, rusc.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.