~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

maandag 24 november 2008

TE WEINIG SNEEUW


.............EEN BEETJE PECH....TE WEINIG SNEEUW OM ER EEN MOOIE FOTO VAN TE MAKEN.......EN ALS ER DAN EINDELIJK WAT MEER VALT.....IS HET INTUSSEN DONKER GEWORDEN.....

.........JA.......EN WAT DOE JE DAN.......GEWOON IN HET DONKER FOTO'S VAN DE OPLICHTENDE SNEEUW MAKEN.........








.............EN IK MOET ZEGGEN ...IK HEB OP SOMMIGE BLOGS AL FOTO'S GEZIEN......WAAR MINDER SNEEUW TE BEWONDEREN VALT...........EN DIT IS ALTIJD BETER DAN NIKS............

.............

....................................................................................................EN WIE WEET....IS DIT WEL ALLE SNEEUW DIE ER DEZE WINTER GAAT VALLEN .........HIER IN DE REGIO...........EN IN DAT GEVAL....BEN IK NATUURLIJK SUPERBLIJ MET M'N PAAR SNEEUWFOTO'S...............

12 opmerkingen:

  1. Hee Thea, prachtig joh!!! Die kerstboom van je is een prachtige foto om te gebruiken voor kerstkaarten, mooi!!! Goe gelukt meiske. erg mooi, doegggjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die 2de is trowuens ook erg mooi als kerstkaart!!!!ben beneiwud welke ik krijg, hahahahahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kopke thee met grote koek graag!!!
    Vanmiddag eerst dooi, toen weer sneeuw en toen we weggingen weer dooi, maar op radio voorspellen ze weer ehvig weer voor vannacht, t zal me benieuwen, wil zo graag eens met sjuul buiten en neit door die pratsch, maar lekker dikke droge sneeuw. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beter sneeuwfoto's in het donker dan helemaal niet. En het zijn nog mooie foto's geworden ook. Ik ben er ook 's avonds op uitgegaan om foto's te maken en dat was maar goed ook want vandaag was het meeste (en dus het mooiste) alweer weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Thea,
    Nu het kouder is en alle vogels weer dichterbij huis komen om te zoeken naar voedsel moest ik jan nou denken .... jij krijgt vast ook veel bezoek van allerlei vogeltjes ( dat worden weer mooie foto's) en hoe zit het met Sjors de eekhoorn??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn prachtig hoor, jou foto's van de sneeuw.
    Vooral zo in het donker geeft het een hele knusse sfeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen,

    veel of weinig maakt niks uit, zijn mooie foto's hoor.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Thea. Wij kenden hetzelfde probleem. Zondagavond wandelden we naar huis en begon ineens heftig te sneeuwen. Isabel, mijn vrouw, besloot foto's te maken, want het was de eerste keer dat Maricarmen in haar 2-jarige leventje die witte pracht zag. Het kon niets worden volgens mij. Maar juist door de oplichtende sneeuwvlokken in het flitslicht kregen de foto's een hele mooie sfeer. Bij jouw foto's is dat minstens zo goed gelukt. Je Blog is in een heerlijke wintersfeer getoverd!
    Vele groetjes,
    Ton.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi thea
    ja ja mooie sneeuw plaatjes heb je gemaakt.
    nog aan de knutsel of niet?
    ik doe rustig,heb een onstekking in mijn linker arm.heb ik aleens vaker gehad.rust is het beste medicijn.
    fijne dag nog
    liefs maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Hallo, ik leef nog hoor!
    We zijn hier echt wel druk maar dat kunnen jullie natuurlijk allemaal zien en volgen. In de achterhoek heeft het lekker gesneeuwd. Jammer dat het nu weer een beetje weg trekt.
    Heb je nog een sneeuwpop gemaakt met de kids?
    Groetjes en ik meld mij weer snel hoor!
    Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. amai, ik begin het te snappen, hoe je foto's langer en breder kan maken zodat ze neit zoveel van de banner in beslag nemen, maar het is troep hoor, ik ben verslaafd kom er neit emer van af, hahaah!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WAt goed dat je in het donker toch nog foto's hebt gemaakt!
    Ziet er mooi uit.
    jammer dat het de volgende dag weer weg is!

    gr eva

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.