~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

dinsdag 4 november 2008

VOGELS IN DE TUIN


........IN ZIJN POGING OM AAN HET VOEDERBUISJE TE GAAN HANGEN....WEERSPIEGELT DE ROODBORST IN DE RUIT....DE FOTO IS NIET ECHT DUIDELIJK....MAAR IK VIND HEM WEL LEUK.........

........GISTEREN NAMIDDAG ZAT ER EEN HELE ZWERM STAARTMEZEN IN ONZE TUIN....HET LUKTE NIET OM ZE OP DE FOTO TE KRIJGEN.....HEEL ERG JAMMER...ZE ZIJN OOK ZO VLUG....DE MEZEN DEDEN MINDER MOEILIJK.....................................


......DE VLAAMSE GAAI EN DE ROODBORST....WILDEN WEL POSEREN.....

.............WAARSCHIJNLIJK HADDEN ZE HET TE DRUK MET BADDEREN OM ME ECHT OP TE MERKEN..........



...........LEKKER SAMEN
BADDEREN EN
ONDERTUSSEN ALLE
NIEUWTJES
UITWISSELEN....

..............




....................................................................
.................................................................IS ER IETS LEUKERS TE BEDENKEN.........HET LIJKT ME NIET......EN ALS JE DAN OOK NOG EVEN JE BUIKJE ROND KUNT ETEN..................................................JA WAT WIL EEN VOGEL NOG MEER..........GEEN BETER LEVEN....DAN EEN VOGEL LEVEN .................VOORAL HIER IN DE TUIN................

23 opmerkingen:

  1. hoi thea
    mooi fototjes.
    die had je zeker al,of kun je ze zo snel op de foto krijgen hahaha
    ik heb een uur in de kamer voor de tuindeuren gestaan,om ze op de foto te krijgen,maar ik heb er wat
    weet nog niet of ze gelukt zijn,heb ze er nog niet opstaan.

    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt meer geluk dan ik
    heb sibds lijn spaeciale ring een kuifmeesje maar door het raam geeft dit niets!!!!!!
    helemaal wazig!
    ik zal blijven proberen hé
    en wat lees ik maar 1 keer per jaar????? hein veeeeeeeeeeeeeeel te weinig hihihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. U 2 goodmornin' lady
    hihii
    ikke sebiet gan werken zenne
    zal ik maar de centjes gaan verdienen om met jullie op stap te gaan hihhi
    dikke ochtendknuf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ze lijken het best naar hun zin te hebben in je tuin!
    Dat beloofd nog heel wat mooie foto's deze winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk meid, ik vind het ook zo leuk om naar die capriolen te kijken, bij ons is een verdeling gaande, de mussen zitten bij frau kobus, de mezen bij het huisje en de merels in de rozentuin, overal staan voederblkajes, erg leuk om naar te kijken. Heb vandaag met zus pompoenen soep gemaakt, heeeeeeeeeeerlijk, en viel best mee met werk, voor mij dan, mijn zus heeft alles gesneden, maar het resultaat is heeeeerlijk!!!! mot je ook een bordje???? jammie.
    vandaag een deel van de buitenmalloten gehad, morgen de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schatjes hoor die vogeltjes, het roodborstje is ook altijd zo leuk!

    Ik kan inderdaad haast niet wachten tot ik weer in de moestuin kan beginnen maar er is hier zo veel werk te doen dat het nu maar beter is dat het winter wordt. hahahaha.

    Enne ik krijg geen mailtje als ik een berichtje heb... kan ik dat ergens activeren?

    Fijne donderdag Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo ben terug, van de buitenmalloten (lees dr. en viezepeutjes), moet nog gaan kijken bij callemiek wat dat met het appeltje is. Soepie was lekker he?, en ik lust wel graag een stukje cake bij mijn theeeee.
    wat gaat de vandaag doen? Ik ga dra eens met sjuulke wandelen, het is weer blauwe luchten fotoweer, hahah. Ik moet eens ergens zoeken naar denneappels, maar hier staan nergens dennbomen, zucht, jammer. Dan maar wachten tot zondag, gaan we een bops wandelen. Doeiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  8. bos, in een bos wandelen!!!! Wat een oen ben ik toch he?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ahahah jeany die wandelt in het bops tja dat heeft ze ons niet laten zien hé
    dat houdt ze weer helemaal voor haar alleen
    en een stukje cake ja hoor want die soep van jeany moet nog altijd komen hahahahaha
    en ik beloof veel fotookes te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd lastig hè Thea om vogeltjes te fotograferen. Ze zijn ook zo verdomde snel altijd:-) grtjs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha meid, eindelijk is het me gelukt om de vertaler op bottle te zetten, brunnen hoeft niet, daar vertaal ik zelf al, hahah, fijne dag morgen, ik ga met menke keukens kijken, doeggggg, slaap zacht

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geduld hey zeg ik kwam pas laat thuis maar morgen staat het erop
    niet zagen hé!
    hihihihih

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi thea
    gisteren was het mooi weer hier.
    ben de hele dag bijna buiten geweest.
    en de buurvrouw kwam ook nog even koffie drinken,en konden zelf nog onder de overkapping zitten.
    maar nu is het een beetje somber weer.
    fijne dag nog
    liefs maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ok de grote of de kleine zaag of misschien de grote kettingzaag hihihihi
    en hier is het ook lachen geblazen hoor als je het in het frans vertaald
    ipv sjuulke staat ons op te wachten staat er geschreven sjuulke wacht op de verenigden staten hein??????????????????????, hihiihihihihi
    dikke knuf meid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. SJUUL également eu à attendre aux États-Unis. ... CALLE MIEKE ................... a également été un gros câlin SJUUL donner .......... qui favorisent de fait ZELLUF .....
    dus vertaald geeft dit dat sjuul ook had aan gewacht naar de VS enikke ben een dikke knuffel geven dat bevordert het feit zelluf begrepen?????
    eh wel anders uitgedrukt
    OOK SJUUL STOND ONS OP TE WACHTEN....CALLEMIEKE...................MOEST SJUUL OOK EEN DIKKE KNUFFEL GEVEN..........DAT SPREEKT TOCH VAN ZELLUF.........
    hahahahahahaah
    hilarisch of chinees?????

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's,
    Tja dat is Limburg mooi en gezellig.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Thea, yes you told me to use translator before... This time I tranlated to English. Thats usuful, google translate in any lanuage, actually I could understand better in English than Japanease!!

    I like the idea of small cascade in your garden!!!

    Have a nice weekend.
    Love and hug!
    rusc

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hee truus, uitgeshopt??? me 2, met Marianne weer naar HP geweest, was gezellig hoor. Heb weer hartjes gevonden. Vlg week gaan we naar 2 keukenzaken voor defini keuze, leuk, spannend, heb er zin in. Maar keuken komt pas begin 2009, jammer, maar genoeg tijd voor voorpret. fijn weekend meid, doeggggg
    ohja, verfje vorige week maandag gemaakt, was mijn goede dag. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jack en ik naar keuken, staat net verkeerd, hahah.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goeie morgen, morgen, ik ben blij
    Goeie morgen, goeie morgen
    Want ik mag er immers weer al bij
    Goeie morgen, goeie morgen
    ik ben goed geluimd vandaag en ik kom al zingend bij jou en zal dat sebiet bij ons madam in de fles ook maar doen hihihihi
    dada en dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  21. he Truus, tis wel erg hé, der friets niet daar dus geen komplete samenvatting, en dat terwijl Marianne toch echt langs de vlaggen en de fanfare kwam. nouja, ik word oud geloof ik. zal seffes drekt ens ff der friets gaan bellen, Fijne zondag meid, we gaan op de koffie, drinken dan he, ikke thee. Doegggg

    BeantwoordenVerwijderen
  22. bie de wei, ikke ga toch maar neit bij appelmiek op het diner, daar krijg je wijn met een nylonkous over je glas hee, ik hoop niet dat het de sokken van schoonmamam seines, hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha Theake, sjuulke staat met snoetje al erop, hoef ik toch geen toestemming van de belsj voor te vragen, is mijn hondje toch? ;), zo vandaag weer geneog bezoek, gehad geweest, morgen lekker weer allenig, ventje weer cursus in utrecht, vind ik nie erg voor keertje hoor. Morgen ga ik kaartenbord afmaken,....hoop ik, doegggggggggggg

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.