~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 10 december 2008

ALS DE AVOND VALT.........


............MAANDAG AVOND HADDEN WE EEN GEWELDIG MOOIE ZONSONDERGANG........


.........ZULKE MOOIE KLEUREN HAD IK NOG NOOIT GEZIEN.........

......ER VLOOG EEN HELE GROTE GROEP KRAAIEN ROND.......HARD SCHREEUWEND......EN STEEDS HEEN EN WEER VLIEGEND...........

............NATUURLIJK LUKTE HET NIET ...OM DIE OOK MOOI OP DE FOTO TE KRIJGEN.....




............MAAR DE KLEUREN ZIJN IN IEDER GEVAL PRACHTIG....... DUS MIJN AVOND KON NIET MEER STUK............

.........GISTEREN IN DE SNEEUWBUI KWAMEN DE STAARTMEZEN WEER EENS LANGS........NU HEB IK ZE EINDELIJK EEN BEETJE REDELIJK OP DE FOTO GEKREGEN.........MIJN GOD...WAT ZIJN DIE BEESTJES HYPER ZEG..........

16 opmerkingen:

  1. Je kunt niet alles hebben he? Een mooie zonsondergang èn scherpe kraaien op de foto! Lol!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staartmezen hebben we hier niet. Ik heb al gemerkt dat er bij jullie veel meer vogelsoorten zijn.
    Jij ben ook zo iemand die kan genieten van de kado's van de natuur he? Mooie zonsondergangen, een regenboog, sneeuw. Ik noem dat kadootjes maar je moet ze wel zien. ik ben ontzettend blij dat ik de gave bezit om zo te kunnen genieten want zoals je weet is mijn leven niet iedere dag een feest maar lachen doe ik wel elke dag.En genieten eigenlijk ook.
    Fijne week. Ik ga morgen heerlijk genieten van een dag thuis zijn en niets te hoeven na 2 drukke dagen en 1 rotdag. Vandaag bij de Hema een heeeerlijk bakkie gedronken met caramel erin.Hmmm. en ik kan me nu alweer verheugen op mijn bakkie morgenochtend. lieve groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen,

    zijn idd mooie foto's van die zonsondergang. Die kraaien vliegen hier ook met groepen over, maar van zo'n kraai een goede foto trekken is me ook nog niet gelukt.

    Fijne donderdag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee meid, mooi hoor, wij hadden maandag morgen ook zo'n mooi zonopgang!! Maarja, zat in auto naar viezepeutje, dus niks te camera erbij. Erg mooie foto's weer. Zo, vandaag word baaldagje, spritzeldag en ben nu al misselijk, hahah, dus easygo. CU, doeiiiiii, dikke knuff

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja ik weet het en heb er spijt van dat ik toen geen fotookes nam
    jij hebt dit mooi gedaan meiske
    en nu hop naar de volgend blog hahahahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geeft niet zal zeker voor een andere keer zijn hahahahah of je houdt een kerstmarkt thuis speciaal voor mij hihihihihihihih grapje!!!!
    dada en dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gisteren een mooi maan heb je ze kunnen "pakken" hihihi
    ikke kni spijtig
    dikke knuf meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jajaj werk ni te hard maar het moet wel hé hihihihihi
    dikke knuf
    spijtig dat je niet veel hebt verkocht maar ja misschien eens een thuis verkoop hé hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja wat een mooie kleuren zeg! Genoten van je foto's Thea. grtjs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahahaha dienen avond is al lang gevallen nu zenne hihihihihi
    en ja weer een brusseldagje vandaag hé!!!
    nog 3 keer slapen en tis vakantie
    eindelijk miscchien ne keer de knutselkamer in orde brengen ??????
    hahahah en fijne avond meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi thea
    en heb je al wat kerstsfeer in huis?
    nog een paar dagen en dan heeft marcel en ik vakantie,heerlijk.
    heb je zelf nog wat op de kerstmarkt gekocht?
    dikke knuf maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's van een prachtige zonsondergang!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. bedoel je deze
    http://heavencanwait.skynetblogs.be/archive-month/2008-10

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Although we have differences in culture, but do not want is that this view is the same and I like that!
    age of conan power leveling

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.