~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 17 december 2008

GEZELSCHAP




...............LEUK DAT ER ZO VEEL VERSCHILLENDE VOGELTJES KOMEN ETEN........HET IS AF EN TOE EEN DRUKTE VAN BELANG...........WAAROM ZE ELKAAR WEG JAGEN....GEEN IDEE....ER IS GENOEG VOOR IEDEREEN........





.........HET BANKJE HEB IK OOK EEN BEETJE AANGEKLEED......HET ROOD VAN DE BERGTHEE STEEKT MOOI AF....DE GAULTHERIA IS EEN HEEL MOOIE WINTERHARDE PLANT MET RODE BOLLETJES IN DE WINTER....VAN OORSPRONG KOMT HIJ UIT NOORD-AMERIKA ALS BODEMBEDEKKER SCHIJNT HIJ DAAR TE GROEIEN.........HIER WORD HIJ VOORAL GEKWEEKT OM ROND DE KERSTPERIODE DE BOEL OP TE FLEUREN...............................................LANGS HET PAD.....HIER ACHTER BIJ DE GROENSTROOK........STAAT EEN DODE BOOM.....DE SCHORS VALT ER AF....IK HEB EEN PAAR STUKKEN MEEGENOMEN...PRACHTIG IS DAT EN HET BLIJFT NOG HEEL LANG MOOI.......

...........DE BOLLEN VAN MOS HEB IK OOK ZELF GEMAAKT......LEUK OM ZO HIER EN DAAR NEER TE LEGGEN........ZE KOSTEN OP DEZE MANIER OOK BIJNA NIKS......DAT MAAKT HET EXTRA LEUK ......IK MAAKTE ZE VAN KRANTENPAPIER........EN DAAR OM HEEN MOS.......VAST ZETTEN MET BINDDRAAD
EN KLAAR
........
JE KUNT ZE
ZO GROOT OF
KLEIN MAKEN ALS
JE ZELF WILT....




............ZODRA IK BUITEN GA OPRUIMEN OF VEGEN.....KRIJG IK METEEN GEZELSCHAP.......ZE KOMT HEEL DICHT BIJ ME ZITTEN.......EN WAAR IK GA....GAAT ZIJ OOK........IK HEB TEGENWOORDIG OOK STEEDS M'N FOTOTOESTEL IN DE ZAK VAN M'N BODYWARMER ZITTEN......JE WEET MAAR NOOIT.......


.........................................................................................................................................................DE APPELTJES ZIJN INTUSSEN IJSAPPELTJES GEWORDEN........

.......HET TAFELTJE ONDER DE CARPORT BEGINT AL ERGENS OP TE LIJKEN......NOG WAT KERSTVERLICHTING AANBRENGEN......DAN IS HET AF.........

..........HET GROENE GERAAMTE VAN DE TUIN IS NU GOED ZICHTBAAR............

16 opmerkingen:

  1. Goede morgen,

    was hier de laatste dagen ook druk met al die vogeltjes die kwamen eten. Brengt wat leven in deze duistere periode he.

    Prettige donderdag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een paradijs zeg! En niet alleen voor de vogels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je ieder keer zoveel vogeltjes in je tuin krijgt.
    En wat een schattig tafeltje heb je onder je carpoort, super gewoon. Ook zonder lichtjes nis het een plaatje.

    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi hoor
    vooral je deco in de carport doet me weeral kwijlen
    allé nog één dagje te presteren en tis vakantie
    joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
    dikke knuf meissie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goeiemorgen Thea,

    Het doet me erg goed om te zien dat jij je ook niet door de winter laat weerhouden om volop in je tuin bezig te zijn. En waarom ook niet? Ook in het koude seizoen valt er nog genoeg te beleven. Als ik alleen al denk aan je prachtige foto's van het vogelleven in je tuin, en niet te vergeten je eigen creativiteit. Prachtig allemaal; je webblog is een grote inspiratiebron voor mij. Het plezier en je liefde voor het buitenleven spat er vanaf.Tot schrijfs.
    Groetjes,
    Ton.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hé.........al die verschillende vogeltjes in je tuin. dat is genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jajaj ze hebben weer eens goed hun best gedaan hé maar ja hierdoor kunnen ze genieten van een deugdoende vakantie hé zonder zorgen!!!!
    liefs meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi thea
    mooi dat tafeltje met mos.
    ik had het zelfde idee,maar ik had geen mos meer.
    ja ik vindt het zo wel goed,heb niet zo veel als andere jaren gemaakt.
    de krans was veel werk,maar staat heel mooi in de kamer.
    jullie ook een heel fijn weekend
    knuf van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Thea,

    It look like you have nice sunny wheather so far. I love your pictures of ice on boxwood. I am in Poland, I sometime see squierrel on the trees. I want to try to make picture of that... Please take care and have wonderful Christmas time!!

    Love and big hug,
    from rusc

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet het er gezellig uit bij jou in de tuin Thea.
    Wat een leuke tip, mosbollen maken.
    Ik was nooit op dat idéé gekomen om er kranten in te doen.
    Bij mij in de tuin jagen de vogeltjes elkander ook weg ;-)))
    Je hebt de tuin in dezelfde stijl als bij ons.
    Ook buxes haagjes en die zuil in het midden daar hou ik ook van.
    Fijn weekend groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je tuin ziet er weer als een plaatje uit !!
    Leuk al jouw kerstversiering.
    Jij ook hele fijne feestdagen een een goed 2009.'
    Dag, marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Thea
    De vogeltjes hebben t wel naar hun zin bij jou, gezellig toch :) Ik voer ze ook de hele winter, en dan maar gezellig vogeltjes kijken :P
    Maar ik ben nu op je blogje om je fijne feestdagen toe te wensen en een goed gezond en creatief 2009 !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heb het te druk met mijne tweelling hihihi
    dada en dikke knuf meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nee nee ni slapen maar ventje is thuis en dan is het een beetje moeilijk om voor de pc te gaan zitten hé
    anders klaagt hij altijd hihihi$dada en dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Thea, nou ik heb gisteren erg bergen verzet hoor en had er nog plezier in ook. Zou ik ziek zijn??
    Vandaag verveel ik me en ik schaam me erover. Voel ik me eens gezond ga ik mezelf lopen te vervelen ipv te genieten. Bah. Ik ga zo wel de deur uit want dit kan niet.
    Ik wens jou en je gezin hele fijne dagen toe. Veel liefde en gezelligheid. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.