~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 24 december 2008

KERSTMIS BIJ ONS THUIS





..........DEZE METALEN TUINSTOEL HEB IK HELEMAAL MET MOS BEKLEED........



.............DE HELLEBORUS DOET Z'N NAAM.....KERSTROOS ALLE EER AAN......DE BLOEMEN ZIJN NU HELEMAAL OPEN......IN HET WIT VIND IK ZE ECHT GOED BIJ KERSTMIS PASSEN.......



........IK WENS JULLIE ALLEN HEEL ERG MOOIE GEZELLIGE EN VOORAL VREDIGE KERSTDAGEN TOE..............

15 opmerkingen:

  1. Ik wens jou en je familie warme en sfeervolle kerstdagen toe.

    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. _______________X________________
    ______________XXX_______________
    _______________X________________
    ______________XXX_______________
    __________O__XXXXX__O__________
    _________X_XXXXXXX_X____________
    __________XXXXXXXXXXX___________
    ______O__XXXXXXXXXXXXX__O______
    ______X_XXXXXFROHEXXXX_X_______
    ______XXXXXXXXXXXXXXXXXXX_______
    __O__XXXXXWEIHNACHTXXXXX__O___
    __X_XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX_X___
    _XXXXXXXXXXXUND.EINXXXXXXXXXXX__
    XXXXXGLÜCKLICHES.NEUES.JAHRXXX
    _____________XXXXX______________
    _____________XXXXX______________
    _____________XXXXX______________
    _________XXXX2009XXXXX__________

    Jeany

    BeantwoordenVerwijderen
  3. merry X-mas meid
    ja en nu heb ik lang in het bedje gelegen hihiih
    en je decoraties waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw
    je hebt weer niet stilgezeten!!!!!!
    schitterend meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen,

    wel een dagje te laat, maar kom je toch nog fijne kerstdagen wensen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi mam

    Het was gisteren erg gezellig
    Nogmaals bedankt voor alles en tot snel

    Groetjes hans sandra rick lars en .......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gewoon effe langskome!!!
    om je dada te zeggen
    hihihi
    tis nogal stil bij madam in de fles hé
    zullen we haar ne keer wakkerschudden???? hahahahha
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Thea, wat ziet het er weer geweldig uit bij je! Je bent zo creatief, ik heb er met bewondering naar gekeken. Echt gezellig en mooi! Fijne tweede Kerstdag, liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel gezellig en sfeervol uit.
    Mooi gedaan met die stoel, leuk idee.
    Hoop dat je leuek dagen hebt gehad.
    Groetjes.
    O.T ik werk tegenwoordig 40 per week, dus heb minder tijd om te bloggen, vandaar dat ik niet ale dagen alle logjes kan bekijken ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. vertaling
    en heb jij meubelen
    en heb jij huisgerief
    dan moet jij.....
    we hebben geen meubelen
    wij zijn weg naar VG
    tot straks hahahahahahaha
    nu verstaanbaar,,?????? hihihihiih
    dada

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij met een kei in versieringen..
    Jij dus ook, een fijn oud en nieuw
    Dag, marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet het er gezellig uit zo, bij jullie!
    Het is de tijd zeker wel voor gezelligheid. Hebben jullie goede Kerstdagen gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het was een gewledige dag verslagje komt nog eerst fotookes bewerken hé hihihihi
    merciekes voor alles!!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallo Thea
    leuk dat je op mijn blog gereageerd heb.
    ik heb nog niet zoveel erin staan maar ik heb met plezier naar jouw site gekeken. Ik heb ook veel hobby,s maar dat zie je de volgende maanden wel.groetjes Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Thea. wat was je weer creatief bezig geweest. Een hele stoel vol mos, mooi ziet dat er uit.
    Fijne jaarwisseling, geniet er van.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.