~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

dinsdag 2 december 2008

RONDROMMELEN


..........MEER DAN EEN WEEK HAD IK DE EEKHOORN AL NIET MEER GEZIEN...........MAAR VANMORGEN ZAG IK HEM WEER IN DE TUIN RONDROMMELEN.........HIJ WAS ZIJN WINTERVOORRAAD AAN HET UITGRAVEN.......TELKENS ZAG IK HEM MET EEN DIKKE NOOT IN Z'N BEKKIE WEER VERTREKKEN...OM EVEN LATER WEER ERGENS OP TE DUIKEN......OP EN NEER DOOR DE BUURTUINEN...ACHTER EN OVER DE SCHUTTINGEN.....EN ZO MAAR DOOR.....EVEN STIL ZITTEN VOOR EEN FOTO....DAT WAS ER NIET BIJ........IN EEN COLLAGE LIJKT HET NOG HEEL WAT.....MAAR HIJ WAS ME TELKENS TE SNEL AF...... MAAR OM IEDEREEN GERUST TE STELLEN.....HET GAAT ZEER GOED MET SJORS....ZOALS JULLIE ZIEN.......

9 opmerkingen:

  1. Thea wat heerlijk, een eekhoorntje in je tuin. Oké hij flitst er in en eruit maar wat hartstikke leuk! Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor over het recept. Ik heb het gewoon gekopieerd en geplakt! Liefs en een fijne dag, Leonie
    http://leoniedehaan.web-log.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig, zo'n eekhoorntje in de tuin. Hier in het noorden zie je die beestjes niet.
    Mooie collage is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus weet je wat je te doen staat! Oefenen, oefenen en nog eens oefenen!
    Jij bent toch zekers vlotter als zo'n klein eekhoorntje!?! Hihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen,

    is wel al een ganse tijd geleden dat ik deze nog gezien heb. Zijn mooie diertjes vind ik.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. meid, heerlijk toch, met zo'n collage werkt het dubbel, want wij geneiten van het verhaaltje mee. Enig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Thea,

    leuk om te weten dat alles nog oké is met Sjors, en ben jij braaf geweest...zal de Sint bij jou ook komen?
    Nog een hele fijne vrijdag en een prachtig weekend gewenst!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ben terug na een verkwikkend tussendoortje hihihihi
    en ik zie dat je serieus hebt staan spelen met de kaderkes hihihi
    ben terug maar geef me even de tijd terug op het normale uur te wennen hihi
    dada en knuf knuf
    en de sint????

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nog ni veel gestreken heb een duizendtal fotookes te bewerken hihihi
    straijken zal voor straks zijn of morgen want kerstboom moet vandaag geplaatst worden hihihihih
    lief hoor dat je me gemit heb maar ik heb je ook gemist had pctje niet mee spijtig hé!
    dikke knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. You these things, I have read twice, for me, this is a relatively rare phenomenon!
    handmade jewelry

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.