~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zondag 7 december 2008

EEN ZONNIGE DAG


......VANDAAG WAS HET EEN HEEL MOOIE ZONNIGE DAG.......NIET ECHT GESCHIKT OM FOTO'S TE MAKEN........HET ZONLICHT WAS WAT TE FEL...............MET DANK AAN CALLEMIEKE....DIE EEN KOFFER VOL ZON VOOR ONS MEEBRACHT.......................

....................................................................

...............

.....................ALS JE HEEL GOED KIJKT..........ZIE JE Z'N WINTER PLUIMPJES AL WEER BIJ Z'N OREN......

...........NET ALS VORIG JAAR OP EEN ZONNIGE DAG IN DE WINTER.....GING SJORS.....NA HET ETEN...... IN DE KRONKELWILG IN HET ZONNETJE ZITTEN............GEWELDIG........

.............HEEL HERKENBAAR........... EN O ZO LEUK OM TE ZIEN...........DAT DIEREN OOK ZO HUN GEWOONTES HEBBEN..........IK VRAAG MIJ AF....ZOUDEN DIE GEWOONTES OOK ZO VASTGEROEST ZITTEN.............NET ZO ALS BIJ DE MENSEN.........

............DE GROENLINGEN ZAG IK VANDAAG OOK WEER.......IN HET MIDDEN VAN DE WEEK......WAREN ZE ER OOK AL..........




...........IK HOOR HEEL VAAK DAT IEMAND AAN HET TIMMEREN IS IN ONZE TUIN.........DAT BLIJKEN DE KOOLMEZEN TE ZIJN.......IN VERSCHILLENDE NESTKASTJES ZIE EN HOOR IK ZE BEZIG.......SCHIJNBAAR STAAT DE INRICHTING HUN NIET AAN.......IN DEZE MUSSENFLAT ZIE IK NU OOK REGELMATIG IEMAND NAAR BINNEN GAAN.........

............

............................................DE VLAAMSE GAAI IS EEN PRACHTVOGEL.......DAT WEL.....TOCH BEN IK NIET ZO BLIJ MET HUN.........ZE VERNIELEN DE PINDASNOEREN......MAKEN VEEL ROTZOOI......EN WAT DOEN ZE IN HET VOORJAAR.......ALS ER KLEINE VOGELTJES ZIJN......OF ZOU DAT MEE VALLEN.........

...................PA VINK.....ZIE JE ALLEEN OP DE GROND SCHARRELEN........

...........DAT EEN GEWONE MUS .....ZO MOOI KAN ZIJN.....WISTEN JULLIE DAT.........NOU JA...EEN GEWONE....'T IS EEN HEGGEMUS......DEZE DEFTIGE DAME........


..............IN VOLLE VLUCHT NAAR DE VETBOL .................

.............DE STAARTMEZEN BRACHTEN MET Z'N ALLEN WEER EEN BLIKSEMBEZOEK........JONGE....JONGE.....WAT IS DAT MOEILIJK....OM DIE OP DE FOTO TE KRIJGEN.......ECHT GOED IS ZE NIET GELUKT...........




.........OOK IN DEZE NESTKAST WERD VOLOP GETIMMERD.....EEN VERBOUWING...OF WERD ER ALLEEN EEN NAAMBORDJE OPGEHANGEN.........

12 opmerkingen:

  1. hee meid, wat heb je weer heerlijke foto's genomen, en wat is het bij jullie toch een vogel mekka, prachtig hoor. Sjors voelt zich er ook heel erg thuis, hier was het drukkie, dus weinig pctje, heb wel een mini kruissteek vierkantje af, ben nu met 2de bezig. Fijne avond nog, doegggg van mie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi thea
    je heb weer een mooi logje gemaakt.
    met mijn arm gaat het nog steeds niet goed,de pijn is wel iets minder geworden.
    maar ik wordt er zo moe van,dat je bijna niets kunt doen.
    de vorige keer toen ik dat had,heeft het ook heel lang geduurt voor het over was.
    hoop dat het nu niet zo lang duurt.
    dikke knuf van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee meid, ik blijf genieten van je blogje. Hier is et weer drukkie, nu ff rust, ben met vriendin groot vlees gaan inslaan voor de komende feestdagen, heerlijk, kon ik eindelijk zelf weer eens alles zien!!! Nu dus ff opruimen, hoop dat al goed bij je is, doeiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Thea, we wachten (hopelijk niet tevergeefs) op de komst van het eekhoorntje dat regelmatig de noten van de terrastafel kwam halen. Het is al een tijdje geleden ...
    Mooi trouwens dat je er een foto van kan maken, want ze zijn zo snel weg als ze geluid horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was mooi om weer even door je tuin te wandelen! Bedankt Thea!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jajaja maar wie bracht de zon mee
    dat heb je weer niet verteld hé
    dedjoeme dedjoeme ik zal nog ne keer zon meebrengen hahahahah
    jajaj tis weer fiesta ten huize théaken
    bij jou is het voor hen alle dagen kerstmis!!!!! of sinterklaas of nieuwjaar of.................
    dikke knuf meid en ja het is alweer een brusseldag geweest!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahahahah das al veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter hihihihihi
    jij bent toch een schatje hé hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thea ik heb weer genóten van je foto's! Vogels zijn altijd zo moeilijk, ze zitten nooit stil:-) Fijne avond, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt. En wat heerlijk dat je ons laat meegenieten van jouw gevleugelde gasten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige log over al die vogeltjes.
    Mijn petje er voor af...oh zo moeilijk fotograferen...zitten nooit stil !!
    Dag, marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo Thea.
    Ff tijdje niet op je log geweest, druk met mijn nieuwe baan.
    Mooi al die vogeltjes, je hebt het over een gewone mus,maar zo gewoon is deze niet hoor,
    Is de heggenmus, heb hem ook in de tuin gehad, je moet maar eens zoeken, ik zie het aan de grijze rand en het koppie is anders.
    Ook de eekhoorn is weer schitterend.
    geniet van al die vogels in je tuin, doe ik ook heerlijk.
    gezellige feestdagen en de beste wensen voor 2009

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Although there are differences in content, but I still want you to establish Links, I do not
    fashion jewelry

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.