~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

dinsdag 13 januari 2009

GROENSTROOK


.........ACHTER ONZE TUIN BEGINT EEN GROENSTROOK.........

.......DAAR ZAG IK DE KONIJNEN AL WEER IN DE SNEEUW RONDHUPPELEN.........


..........ZE ZULLEN ER VAST WEL OP UIT MOETEN OM IETS EETBAARS TE VINDEN.......

........HET IS HIER BEST MOOI VOLGENS MIJ......EN MET EEN LAAGJE SNEEUW.......

........ZIET HET ER BETOVEREND UIT.......VOORAL ALS ER OOK NOG EEN ZONNETJE SCHIJNT.........DAN MAG IK NIET MOPPEREN......

.........EN DAT OP EEN STEENWORP AFSTAND VAN ONS HUIS............

.......JE HOORDE MIJ TOCH AL NOOIT KLAGEN.......MAAR IN DEZE PERIODE HEB IK ER VAAK EEN EXTRA RONDJE GELOPEN......................OOK MET M'N KLEINKINDEREN GA IK HIER GRAAG NAAR TOE.......ZIJ NOEMEN DIT ....NAAR HET BOS..........HEERLIJK TOCH.......


.........................ER STAAN BEST VEEL GROTE BOMEN MAAR OOK NOTEN EN KASTANJEBOMEN EN JA....VOOR KINDEREN IS DAT HELEMAAL GEWELDIG..............................OOK STAAN ER OP EEN PAAR PLAATSEN ENKELE SPEELTOESTELLEN........

........DUS JULLIE ZULLEN WEL BEGRIJPEN DAT WE HIER....VOORAL IN DE ZOMER....HEEL ERG VAAK TE VINDEN ZIJN.........GEEN MOOIER PLEKJE ZO DICHT BIJ HUIS.......





............................................................................................................................................................................................................................................OMA EN DE KLEINKIDS KUNNEN HIER HEERLIJK RONDSTRUINEN EN VAN DE NATUUR GENIETEN........

16 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om daar in de buurt te wonen. En wat fijn dat je de foto's op je blog hebt geplaatst . Kunnen we er tijdens dit grauwe natte weer nog lekker van genieten !
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi thea
    tis hier mistig en nat weer.
    nee ik ben overal afgebleven,vaak gaan de mooiste dingen stuk toch.
    ben nu in de keuken aan het sopen en kastjes goede beurt geven.
    wens je een hele leuke middag op de boerderij,maak maar mooie foto's
    zodat we weer kunnen genieten hahaha.
    knuf maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea,
    Wat woon jij schitterend zeg! Hier in Ede hebben we het ook bijzonder getroffen wat betreft het natuurschoon, maar we moeten er toch een fietstochtje voor maken (ook niet verkeerd hoor).
    De foto's zijn ook dit keer weer prachtig Thea; jij kunt het!
    Groetjes en tot schrijfs,
    Ton.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou das een supermooie omgeving waar jij woont, daar hoef je geen auto voor te starten om naar een bosrijke omgeving te gaan :)
    Mooie foto's, nu het zo'n druilerig weer is vind ik het erg leuk om naar sneeuw foto's te kijken , het heeft toch wel wat (wie weet hoelang we weer op sneeuw moeten wachten) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk als je zo'n plek achter huis hebt.
    Het zorgt natuurlijk ook voor extra leven in jullie tuin zoals vogeltjes en Sjors.
    Lekker als je zo 'het bos' in kunt stappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Thea
    Iksta versteld blijft het bij jullie sneeuwen.Hier is het zo somber je kan geen foto nemen.Trouwens ik ben een beetje grieperig.Je hebt weer prachtige foto,s. doeg Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Thea
    Deze gedichten schrijf ik niet zelf ik verzamel ze en plakt ze in Na de dood van mijn man heb ik wel een boekje vol geschreven, maar die zijn te somber om hier op te schrijven. Doeg Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede mogen,

    Die witte taferelen zijn verleden tijd nu he, maar misschien kan het deze winter nog eens te zien zijn.

    Fijne donderdag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hee Thea, heerlijk meid, ik geniet ook zo van de natuur 'naast' mijn deur, wie wil er dan weggaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker toch alles zo dicht bij huis!
    En dat de kids hiervan genieten( en Oma natuurlijk ook) kan ik me goed voorstellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooi plekje en dat zo dicht bij huis , ...super en nu ook nog met witte winterjas :))
    Dag, marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooo, daar had ik ook geen moeite mee om daar rond te dwalen Thea.
    Prachtig stukje natuur en met de sneeuw is het extra mooi.
    Jammer dat het weer voorbij is.
    Prachtige plaatjes heb je gemaakt.
    Fijn weekend, gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie winterse plaatjes Thea..........heerlijk toch, de natuur zo dicht bij huis.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi thea
    ja hier is het ook vies weer,ook regen en harde wind.
    ik ben wat dingen aan het zwart verfen,een dienbladjeen een kaarsen standaard.
    ik heb ook een hartje gemaakt van een kleerhanger,die had ik gekregen van mijn buurvrouwtje,ze wilde het weg gooien.
    vorige week veel visite gehad,dus had ik even geen tijd voor een logje.
    knuf maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oeps vergeten, ze hebben hier nog wel stoffenwinkels maar de markt in sittard is 100 keer beter, en goedkoper. stoffen markten in dld ken ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.