~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

donderdag 8 januari 2009

NOG MEER STEMMEN


ALS JULLIE DAN TOCH BEZIG ZIJN.................EN NOG ZIN HEBBEN MOGEN JULLIE OOK WEL EVEN OP MIJN............... GROEI & BLOEI BLOG STEMMEN...............

.....................ALS JE MIJ HIER 5 BLOEMETJES GEEFT..........KRIJG IK ER 1 PUNTJE BIJ......
HIER HOEF JE NIET IN TE LOGGEN OF ZO......MAKKELIJK HE............

..........ALLEMAAL HEEL HARTELIJK BEDANKT ALVAST.........

3 opmerkingen:

  1. Nou Thea, echt geen sneeuw hier. Ik vind het zo jammer. Weet wat ook zo raar is; geen vogels te zien. Heb van alles voor ieder soort klaargelegd maar ze zijn er niet. Een vriendin vertelde dat het bij haar ook zo was.
    En water...hebben ze zeker nodig. heel belangrijk omdat ze nergens kunnen drinken maar goed ook hierop komen ze niet af. lieve groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb voor je gestemd bij groei en bloei, bij die andere moet je geregistreerd zijn dus aar kom ik niet in. Op je vraag of mijn honden ook van de sneeuw houden....Blondie wel, die is er gek op, gaat er zelfs inliggen dat gekke beest, Nina vind het wel goed maar ze word er verder niet warm of koud van hahahahaha
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meteen even op je gestemd :))
    Dag, marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.