~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

donderdag 8 januari 2009

STEMMEN

...VANDAAG KREEG IK DE NIEUWSBRIEF VAN ..PLUS ONLINE.. WAARIN STOND DAT ER EEN FOTOWEDSTRIJD WERD GEHOUDEN......JE KUNT ER EEN MOOI FOTOTOESTEL MEE WINNEN......IK DOE NATUURLIJK MEE......EN WEL MET 3 FOTO'S......MAAR ER IS WEL EEN PROBLEEM...........ZE GEVEN DE FOTO'S GEEN NUMMER...EN DE NUMMERING VAN DE BLADZIJDES SCHUIFT TELKENS OP.....ZODRA ER NIEUWE FOTO'S BINNEN KOMEN....
DUS IS HET EEN BEETJE MOEILIJK UIT TE LEGGEN WAAR MIJN FOTO'S STAAN.....
IK WIL JULLIE VRAGEN OM TE STEMMEN...ER MAG ÉÉN KEER OP ELKE FOTO GESTEMD WORDEN.....JE MOET WÉL INLOGGEN...ANDERS KUN JE NIET STEMMEN..JE STEMT ALS JE OP DE STERRETJES KLIKT....JE ZIET HET METEEN KLEUREN........
IK HOOP DAT HET ZO DUIDELIJK IS..............JE KUNT INLOGGEN OM TE STEMMEN ZONDER JE ECHTE NAAM IN TE GEVEN....ALLEEN GEBRUIKERSNAAM EN CODE EN @MAILADRES...DAT IS ALLES.........

.......DE FOT0 ..WINTER..VIND JE OP DE EEN NA LAATSTE BLADZIJDE.........

......DE STAARTMEES KUN JE EEN BLADZIJDE EERDER VINDEN........

......EN DE ROODBORST STAAT ER WEER EEN EN SOMS TWEE BLADZIJDE'S VOOR.......

8 opmerkingen:

  1. HOI THEA
    ben even wezen stemmen hoor.
    kijk even op mijn logje.

    fijne avond nog
    knuf van mijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's hoor! Het heeft precies bij jullie wel behoorlijk gesneeuwd. Brengt mij op een idee dat ik ook eens een foto zal nemen van onze tuin, want die ligt wel wit door het vriezen.

    Nog een fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou ja zeg, wil ik je net komen vertellen wat je zelf schreef, maar je was er zelf al achter gekomen, ;)) tja, ik heb gestemd dus, ik kan niet meer. ik vond de tuin erg mooi. Maar eigenlijk zijn ze alle 3 erg leuk, zoekses meid, doegggggggggggggggggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat slecht weer? Bij ons is het net een sprookje, zo mooi, en onvoorstelbaar, ik ben de enige die daar wandeld????

    BeantwoordenVerwijderen
  5. allé ik zal ze zoeken je weet dat je van mij altijd mijn stemmen krijgt hé
    en muiseke ligt hier nog altijd in haar dozeke ik wacht wel
    hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie foto s ik zal kijken bij groei e bloei , ik heb vandaag ook foto s gemaakt leuk om te doen he gr ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sorry, maar aan stemmen doe ik niet mee! Voor niets en niemand.
    Toch zijn het mooie plaatjes en ik wens je veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. yoehoe, ga snel bij mij kijken, je weet neit wat je ziet, leest!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.