~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zaterdag 21 februari 2009

VASTELOAVEND


............HIER IN HET ZUIDEN IS INTUSSEN HET CARNAVALSFEEST WEER LOS GEBARSTEN........DE KOMENDE DREEJ DAAG ZETTE WEEJ DE BLUMKES BOËTE.........
.............ALAAF.........

8 opmerkingen:

  1. het ziet er erg leuk versierd uit bij jullie, hartstikke leuk, amuseer je maar, doeggggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan wens ik je heel veel carnaval-plezier...en alaaaaf !
    Dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee carnavalsgek, zijn de blumkes al boeten??? Wij zitten gezelli met z'n 2en oppe bank, en kijken naar de duitse optocht op tv, :))))) Nee hoor, niks te carnaval hiero. Dit jaar slaat de boss over, zielig wel, net nu ie prins is, :), Maare laat je neit opjutten door de deutsche Ladies, je mag toch zeker schrijven waar je wil, :)) Dus gewoon normaal doen, doen we al gek geneog. Helau!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea dank je wel voor je lieve reacties. Doet me goed. Heb een dikke wang maar de pijn valt weer mee.We gaan nu voor een leuke maandag. donderdag ben ik jarig en dan gaan we samen naar de dierentuin. Lekker veel foto's maken. Ik verheug me misschien nog erger dan een kind. haha.
    Jij een fijne week toegewenst.
    Hélène

    o ja jullie zitten met carnaval. Nou dat is toch onbegrijpelijk voor ons maar geniete er lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach ja....Carnaval!!!
    Helau en Alaaf!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kleurrijk geheel !
    Fijne dag , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jajajaja nog vakantie !
    maar het wordt rusten want migraine heeft weer toegeslaan!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hee zuipschuit, carnaval is allang voorbij hoor!!!!;))

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.