~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zondag 8 februari 2009

DIGITAAL



...........TOEN WIJ IN 1992 BESLOTEN OM TE TROUWEN WILDEN WE IETS APARTS MET ONZE TROUWFOTOS LATEN DOEN......MAARTEN PIJNENBORHG MAAKTE NIET ALLEEN APARTE FOTO'S MAAR OOK DE ALBUMS WERDEN PRACHTIG.........VAN SCRAPPEN HAD TOEN NOG NIEMAND OOIT GEHOORD...........AL ONZE FOTO ALBUMS WERDEN IN DIE JAREN DAARNA IN DEZELFDE TREND AANGEPAKT.....WERKTE IK VOOR DIE TIJD ALLEEN MET KADOPAPIER EN POTLODEN EN VILTSTIFTEN........DAARNA VEEL MET PLAKKEN KNIPPEN EN SCHEUREN..........
TEGENWOORDIG WORD HET STEEDS EXTREMER EN HEEFT MEN HET TOT EEN KUNST VERHEVEN.......EN DOET IEDEREEN ER ZELFS DIGITAAL AAN MEE........

10 opmerkingen:

  1. Nou dat is wel een ergggggggg leuke foto geworden, heel aparte uitstraling :)))
    Ja tegenwoordig is wel erg veel mogelijk , er komen steeds meer van die foto verwerkings programma's, heel leuk gemaakt Thea :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik moet zeggen, een mooi kuntswerkje thea, zeg kun je die ook laten afdrukken als foto? In het echt? kun je er weer leuke kaarten van maken, ?:)) doegggg
    morgen begin ik ook weer eens te bloggen, loop achter.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou niet weten hoe dit "werk" gedaan wordt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha Truus, hie ie ie? bittke aan het betere? Ik zal vandaag ook weer ens proberen bij bottle wat te posten, heb een totale writersblok daar, maar goed, ik doe m'n best. Blijft leuk je scrapfotoke!! Doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Scrapbooken is mijn hobby. Jarenlang een verslaving maar nu in rustiger vaarwater gekomen maar nog steeds gek ermee. Ik dacht dat we een trouwfoto te zien zouden krijgen na je stukje, ben gek op trouwfoto's hahha. Ik scrap nooit digitaal. ik vind het heerlijk om te knippen, scheuren, plakken, kleuren en noem maar op. Fijne dag. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is echt wel heel leuk gedaan hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat apart dat die fotograaf dat toen al gebruikte! Fijne rest van de weeker komt weer sneeuw aan!
    grtjs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Scrappen is leuk! Maar digitaal heeft toch mijn voorkeur. Ik ben beter met de computer dan met mijn handen! Ik ben dan ook bij met Scrapblog. Photoscape heb ik ook gedownload, moet ik me nog in verdiepen.
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt mij ook erg leuk om te doen :))
    Weet jij soms een site, waar je het scrappen op de pc kan leren ?

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.