~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 4 februari 2009

EEN KLEIN BEETJE






.................EEN KLEIN BEETJE SNEEUW IS ER GEVALLEN......DAT LEVERT WEER LEUKE BEELDEN OP.........ZOALS DE BUXUSMAN MET EEN KLEIN HOEDJE OP......MAAR OOK DE SNEEUWKLOKJES STAAN ER WAT VERLOREN BIJ........




...............................................................................................................................................TOEN IK MIJN VOEDER RONDJE MAAKTE ZAG IK ALLEMAAL SPOREN IN DE SNEEUW...........

..........DE VOGELS KUNNEN MOEILIJK IETS TE ETEN VINDEN ONDER DE SNEEUW........IK HEB MAAR WEER EEN NIEUWE VOORRAAD OPGEHANGEN.......MAAR HET LIJKT WEL ALS OF ER STEEDS MEER KOMEN............



.........GELUKKIG IS DE VOGELTAART NOG LANG NIET OP................EN HADDEN WE EEN EMMER VOL VETBOLLEN INGESLAGEN.........DUS ER IS GEEN ENKEL PROBLEEM...........









........ZAG IK DE STAARTMEZEN EERST EEN OF TWEE KEER PER DAG......NU KOMEN ZE BIJNA DE HELE DAG DOOR HUN BUIKJE ROND ETEN...........

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke plaatjes heb je weer gemaakt !!!!
    Ja t zag er wel weer prachtig uit vanmorgen maar eerlijk gezegd heb ik er een beetje genoeg van al die sneeuw op naar t voorjaar.(maar dat duurt nog wel ff).
    Trouwens wat een leuk idee die vogeltaart( nog nooit gezien) ik ga er ook een maken !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat mooie foto's en wat een mooie tuin heb je.

    Hier heeft het maandag ook gesneeuwd, maar nu is die hier ook al helemaal weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sneeuw? Nee hier niet.
    Ik denk dat de vogels doorvertellen dat jij ze goed voert!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea, nee bij ons geen sneuw.
    Hoeft van mij ook niet meer, laat het nu maar langzaam lente worden.
    Mooi dat er bij jou zoveel staartmezen zitten, die zie ik zo af en toe maar.Mooie foto's van je tuin en de vogeltjes.
    Gr. Tinie

    P.S. Ik hoop dat ik de reactie kan plaatsen Thea. Het is vaker niet dan wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hier is het precies zo Thea, de vogels zijn hartstikke dankbaar voor al dat lekker eten. En ik? Ik snak nog steeds naar voorjaarrrr:-)
    grtjs Leonie
    http://leoniedehaan.web-log.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sneeuw is hier allemaal al weg en heb daar wel wat spijt van, maar de winter is nog niet voorbij he dus.......

    Groetjes Etje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hay is het weer zover, is het weerallemaal bij jullie gevallen. Hier helemaal niets,ja regen, en vogels ho maar, die zijn met de noorderzon vertrokken,maaaaaar,jij hebt weer mooie plaatjes.is er voor ons toch wat te zien.
    Doeg Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij vinden ze de taart wel lekker !
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ach van mij mag die sneeuw wegblijven, heb het nu wel gehad, :)), lente wil ik !!! Maare, wel weer leuke foto meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hier ook een klein beetje en zaterdag is het weer van dat!!!
    dus haal je camera maar boven!!! dada meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoy Thea

    Jahoor we hebben zon, de hele dag al heerlijk, ik heb gewoon de buitendeur open staan. Er komen bij mij ook bolletjes boven de grond,als Mabel ze niet opeet,maar ik zet wel nieuwe potjes erin, dan zijn ze een stuk verder die laat ze wel met rust
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, nu eten ze zich de buikjes rond aan de taart, en van t voorjaar weer druk sonja-bakkeren !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wel niks ?
    geen wneeuw ze hadden het nochthans voorspeld maar er is niets gevallen
    fijne zondag théaken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaat het niet goed met jou Thea? Of gewoon even geen zin om te bloggen? Groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb naar een e_mailadres op je blog gezocht maar kan niets vinden. Dus zo maar even. Je kunt deze reactie rustig verwideren. De jouwe heb ik NIET geplaatst tenzij je het wel wil.Dat hoor ik dan wel. Ik kan me goed voorstellen dat je het privè houden wil.
    Als eerste wil ik,en niet alleen jou maar ook je zus, heel veel sterkte toespreken Thea!
    Het is niet niks wat je voor de boeg hebt. Ik ben geen grote spreker of schrijver als het om troostende woorden gaat.
    Maar wees er zeker van dat mijn gedachten bij jullie zijn. Het kaarsje brandt ook voor jullie!!!
    Groetjes met een knuf. Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi! Hier lag een ietsjebietsje poeder. Maar ja, ik moest naar mijn werk en dan is het nog donker, dus van foto's maken komt dan net niks...
    De vorm van je buxustuin komt dan heel mooi uit zeg!

    Wat zijn die staartmeesjes toch een dotjes, je hebt ze zo mooi op de foto Thea!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.