~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

maandag 16 februari 2009

HEEEEEEEEEE.............


..........KWAM IK GISTEREN TEGEN...........

9 opmerkingen:

  1. Pas je op dat je bezoekers teller niet op tilt slaat !!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou zeg!!!! Vertel op, hoe krijg je dit voor elkaar???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. THEA
    WAT LEUK ZEG, HOE KRIJG JE HET VOOR ELKAAR,WEER EEN KUNSTJE VAN JE MAN, OF HEB JE HET ZELF GEDAAN.
    ZO ,IK BEN BLIJ DAT IK WEER MET JULLIE KAN COMUNICEREN, HEB HET GEMIST.
    DOEG gREET

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mag ik hier nog wel regageren want dat is hier een blog van een VIP geworden ;-)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je geen copieright op je blog?
    Of is het gewoon verstopte reclame:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ja mam ik trapte er bijna in.
    :-)

    Tot zo

    groetjezzzzzzzzzzzzzzz
    sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoy Thea
    Ja ik ben er weer hoor,nog niet helemaal de oude maar,ik ben thuis?voor hoelang,het ging vannacht weer mis.
    Bedankt voor je lieve berichtje,ik zal voorzichtig zijn,maar als dat ding weer op hol slaat kan ik het toch niet tegen houden.
    Zo genoeg over mij,wat maak jij toch een mooie dingen,knap hoor
    groetjes van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hee meid, ik heb de tekst nog wat aangepast, waarbij er nu ook een voorbeeld maat staat, waarom zei je problemen met reactie? gaat het neit?

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.