~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 11 februari 2009

TREFFER


.........EEN VOLTREFFER.......DEZE FOTO.....ALLEEN DE ROMMELIGE ACHTERGROND STOORT ME....


.........IK DACHT OOK AAN FOTOSHOPPEN......MAAR WIL HEM ZO NATUURLIJK MOGELIJK HOUDEN............IK HEB ER EVEN MEE GESPEELD......AAN JULLIE DE KEUZE......

14 opmerkingen:

  1. Jaaa, inderdaad!
    Ik ben daar zelf ook nog niet achter hoe ik die rommelige achtergronden erbij weg kan houden maar ja, het hoort ook weer een beetje bij de tuin hè.
    Misschien door fotobewerking?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn voorkeur gaat uit naar foto 1 , maar ja , ik ben natuurlijk zelf ook erg rommelig...
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de eerste ook het leukste, en dat rommelige valt wel mee hoor !!
    Het is een foto buiten en dan mag er wel wat natuurlijke ;) rommel zijn hihi....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is normaal dat je op de achtergrond van alles te zien krijgt, je kunt dat natuurlijk wegwerken maar dan is het natuurlijke weg vind ik.

    Groetjes Etje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In ieder geval is het zo netjes opgeruimd!
    OT.
    gaat het weer een beetje?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jip, ik mot me aansluiten in de rij, ik vind de 1ste ook het mooist, is niks rommelig aan, maar de 2de is mooi geshopt hoor. Kom ff kijken naar bottle, ik heb weer wat, hahaha, doegggg

    BeantwoordenVerwijderen
  7. effe de nootjes wegwerken in de bovenste en het is perfect
    en een foto mag best rommelig hoor!!!
    dada

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel herkenbaar Thea, ik vind het ook altijd gauw rommelig met al die takjes.
    En toch is het natuurlijk, dus toch wel mooi.
    Nu ga ik toch voor de tweede, het vogeltje staat er leuk op.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het gaat toch om het vogeltje, dus de achtergrond valt vanzelf weg,daar let je niet op.


    hele dag met fototoestel in de aanslag gestaan,maar alles voorniets,ze vlogen steeds maar weer weg.
    Groeten Oma Nijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wens jou (jullie) een rustig weekend Thea!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is zoals hij is, de achtergrond. Kortom, ik zie liefst toch gewoon 'hoe het is'. Inderdaad net op het juiste moment geknipt Thea!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Niets meer aan doen Thea. Het is een mooie foto zoals hij is. De vogel wordt prima in zijn natuurlijke omgeving weergegeven. Een beetje fotoshopping is natuurlijk prima; het ligt er maar aan waar je de foto voor wilt gebruiken. Zoals je het nu gedaan hebt, in een ronde vorm met een lijst, ziet het er erg mooit uit. Je kunt het zo gebruiken in bijvoorbeeld een uitnodiging of als een logo. Al met al erg fraai werk Thea!
    Mag ik je meteen even uitnodigen om op mijn Blog te komen kijken? Ik heb een paar leuke foto's gemaakt van onze kleine meid in de tuin.
    Groetjes,
    Ton.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Thea

    Ik kwam even genieten van je laatste vogelkiekjes. En wens je op de valreep ook nog een aangename VALENTIJNavond toe te wensen.

    Groetjes

    Rudi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nou zeg, bij mijn linkie van jou staat leifs van thea in hart, maar ik zie het nergens, waar heb je het verstopt, ;0

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.