~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

dinsdag 24 maart 2009

GEVONDEN


...........ZOMAAR VIA MARKTPLAATS......... VOND IK EEN HOBBY KWEKER......MET BETAALBARE HELLEBORUS PLANTEN......................

..........ALLEMAAL ZELF GEKWEEKT........MOOIE GROTE GEZONDE PLANTEN..........EN NIET DUUR.........WE MOCHTEN ZELFS MEE NAAR Z'N KWEEKVELDJE.......................DAAR STONDEN ENKELE HEEL ERG MOOIE DUBBELE SOORTEN........HELAAS NIET BESTEMD VOOR DE VERKOOP.....

DAAR WIL MARCEL VERDER MEE KWEKEN.......HEEL
BEGRIJPELIJK..........................................................MAAR IK HEB WEL EEN PAAR MOOIE PLANTEN KUNNEN KOPEN.....................................

...............EN ER OOK WAT MEEGENOMEN VOOR M'N VRIENDIN..............DIE ER REUZE BLIJ MEE WAS..............................................OOK KWEEKT HIJ NOG ANDERE PLANTEN...........
...........................................



WILLEN JULLIE EEN KIJKJE NEMEN OP ZIJN SITE......................................KLIK DAN HIER ONDER EVEN OP ZIJN NAAM..........


........
MARCEL GEERTS

MY-PLANTS
.........

15 opmerkingen:

  1. hallo Thea.
    wat een prachtige bloemen,ik dacht dat ze alleen in de winter bloeiden.
    dit fleurt je tuin alleen maar op.
    Hoe is het met je dochter,alles goed.
    liefs van Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedenmorgen Thea,

    Wat een speurneus ben je.Hele mooie bloemen, allerlei kleuren.En je hebt ze weer mooi op de foto gezet, zodat wij ook mee kunnen genieten.
    Daaaag en een fijne dag, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De man van een vriendin heeft er ook veel in zijn tuin/kas. Ik heb er niets mee. Ik zal een vragen of hij ook verkoop.
    Hoe was je weekend? Ik was zondag in Lisse. Je had wel geboft met het weer he? En was is de keukenhof mooi he tenminste als het niet te druk is. Ik probeer er dit jaar ook weer heen te gaan.
    De weervoorspellingen zijn niet best. Het waait heel hard hier en daar heb ik nu net een vreselijke hekel aan. Moet straks de deur uit brrrr. Maar ach ik besef dat ik blij mag zijn dat ik op het moment niets mankeer en gewoon de deur uitkan. Dus fijne dag toegewenst al kunnen we niet buiten rommelen, maar misschien is het bij jullie wel prettig. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOO wat mooi allemaal !
    Fijne dag , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty's!
    Welke heb je allemaal mjeegenomen, de paarse anemoonbloemige en de gespikkelde?
    Heb je ook nog gereageerd op de link die ik je had gestuurd?
    Wat een geluk om zo'n adresje te vinden, volgend jaar maar weer eens kijken misschien heeft hij dan wel dubbele voor de verkoop.:-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. meid geweldig, en wat een mooie, daar heb je wat goeds op de kop getikt. Morgen heb ik meer tijd, dan gaat de zwarte vijver opzij, ;)), cu tomorrow. Liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die planten zien er erg gezond en mooi uit.
    Is dat een blauwe ?
    Nog nooit gezien.
    Ga zo even op de link kijken...
    Dag en genietse !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn idd mooie bloemen en als de prijs dan nog meevalt...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Thea,
    Wat een prachtige helleborussen! Mooie foto's ook. Vooral die donkere zijn mooi. Dit jaar bloeien ze bij mij ook eindelijk heel mooi.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige tuin.
    Mij hollands is niet so goed, maar Ik sal probeeren.
    Mij moeder is van Maastricht in Limberg en Ik ben naar schole gegaan in Gruebevorst. Ik was 13.
    I heb in Nord Brabant geleeven voor 2 jaaren. 13-14 Eindhoven.
    I hope you can read this your English is probably better than my Dutch.
    Thank you for looking at my blog and I'd like to keep in touch.

    I too am a gardener and love it...we have to wait for the cold weather to leave.
    Tulips are still my favorite flower.
    Groetjes uit Canada

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Thea, hoe is het daar in Limburg? Heb je al gelezen/gehoord dat de lente weer in aantocht is? Hier is het redelijk droog met af en toe een zonnetje. Wat zou het heerlijk zijn een beetje warmte.
    Maar ik geniet wel hoor. Moet vandaag heel veel doen maar eerst op het gemak koffie drinken. haha. Fijn weekend en liefs Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hohoi,

    Die zien er echt schitterend uit.
    Prachtig, Groetjes, Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Thea, what a beautiful Helleborus!! Do you know there are many crazy fan of this plants in Japan too?

    Yes I love to live here. Here is quite countryside, nothing special but a lot of beautiful nature.

    I really want to visit Holland just to see many plants there.....

    Love,
    rusc

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, daar zitten heuse beauties tussen zeg!! Altijd fijn om bij toeval ergens tegenaan te lopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben er weer!
    Bedankt dat je me met deze mooie bloemen begroet!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.