~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 4 maart 2009

LENTE IS WEER VOORBIJ...


........DE AFGELOPEN DAGEN HEBBEN WE EVEN VAN DE LENTE MOGEN PROEVEN......HEERLIJK WAS DAT.....JE ZAG DE BLOEMETJES GEWOON GROEIEN......MAAR VANDAAG IS HET KOUD..HARDE WIND....EN REGEN.....OM MEZELF WAT OP TE PEPPEN HEB IK DEZE COLLAGE GEMAAKT VAN FOTO'S DIE IK DE AFGELOPEN DAGEN GENOMEN HEB.............

13 opmerkingen:

  1. Wacht maar even! De lente komt vast wel weer terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Thea, I was veeeeeeery busy last month. I even didnt access my blog, I will tell you why later...I am fine. Now I am a bit nearer to your place than before!!
    Love and hug,
    rusc

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee meid, mooi blogje!!! Maare, de struiken lopen uit, dus de lente zet toch door, ondanks de regen en de wind. Rusc zit weer in polen, voor een lange tijd. Zeg, hoe krijg je die mooie postzegel rand bij de collager?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik schrok van de titel ; ik dacht "heb ik iets gemist" maar gelukkig dat valt mee..
    Fijn weekeinde , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hee lentefleur, je zei het prima hoor, maare ik heb ook 2 dingetjes ontdekt die de heren vergeten waren en een oplossing aangedragen, dus....... tadaaaa, mee ook bouwchikkie!!! Hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi thea
    weer mooi gedaan hoor.
    regent het bij jullie ook?
    hoop dat het in het weekend toch droog wordt.
    fijn weekend
    knuf maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Thea,

    Wat heb jij even een serie mooie blogs.Ik kwam er zojuist achter.Ik heb ze allemaal in mijn bloglijst opgenomen.Mag denk ik wel hé?
    Ik geniet van alles.Ben graag in de tuin bezig, met de natuur heb ik ook wat.Graag koken en bakken.Nou, dan kan ik bij jou wel genoeg kijken en lezen.
    ik hoop dat we elkaar veel zullen tegenkomen.Al woon ik in de Randstad en jij in het zuiden van het land.Fijn dat er web-logs zijn vindt je ook niet?
    Daaaag met de zonnige groetjes van Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De lente begint stilaan he, hopelijk krijgen we dit weekend de zon nog wat te zien.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. tja en vanmorgen was hier weer alles wit
    brrrrrrrrrrrrrrrr en berekoud
    vandaag niets gepland
    lekker luilakken
    hihihihih
    dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig was de lente net voorbij, maar het lente weer :-))
    Het weer heeft zich hier de laatste 2 dagen behoorlijk hersteld

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zo'n collage Thea, daar word je vrolijk van! Vandaag was er regen voorspeld maar hebben we een schitterende dag! Wel koud door de wind maar zonovergoten. We hebben dan ook een heerlijke kilometerslange wandeling gemaakt. Fijne week:-) Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, nu lijkt het weer herfst !!
    Maar die mooie dagen pakken ze niet meer af :))
    Dag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou Thea van die collage krijg je wel weer een lente-gevoel hoor !!!
    Prachtig al die kleurtjes.... en wat heb je prachtige helleborussen !!! Hier bloeien ook de crocussen en sneeuwklokjes, heb er een paar van op een minivaasje gezet, echt genieten :) !
    Groetjes, Janneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.