~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

dinsdag 7 april 2009

HARTELIJK WELKOM


...................................EEN WELGEMEEND HARTELIJK WELKOM AAN DE LENTE........MET Z'N FRISSE GROENE BLAADJES EN VROLIJK GEKLEURDE BLOEMEN........HEERLIJK DAT ZONNETJE.....WEER NAAR BUITEN.....JE HOORT OVERAL EEN FLUITCONCERT.....DE VOGELS ZIJN OOK BLIJ DAT DE WINTER WEER VOORBIJ IS.......

......KIJK TOCH EENS AAN...........OP EEN STENEN POES DURFT ZE WEL.......

..............MAAR HET IS EEN ECHT GEZELLIGHEIDSDIER...........OVERAL WAAR IK BEZIG BEN KOMT HIJ METEEN BIJ ME ZITTEN.............JE WEET IMMERS MAAR NOOIT OF ER NIET ERGENS EEN LEKKER WORMPJE TE VOORSCHIJN ZAL KOMEN.................................................

...........

................

.................DE KROKUSSEN DIE IK IN DE UITVERKOOP MEE BRACHT..........en die zo laat de grond in zijn gegaan......HEBBEN INTUSSEN PRACHTIG GEBLOEID.........................................DE HOMMELS VLIEGEN AL WEER AF EN AAN.............OOK VLINDERS ZAG IK AL ROND FLADDEREN............ZE KOESTEREN ZICH IN DE ZON.........ZE HEBBEN



.....................................DE ZON NET ZO HARD NODIG ALS DE MENSEN......ZO DIRECT NA DE WINTER.........

.............ZOOOOOO LIEF.....DAT MAARTS VIOOLTJE......


................


.............DE AKEBIA VERBAASD ME ELK JAAR WEER.....IK ZIE AL DIKKE KNOPPEN.......NOG EEN PAAR ZONNIGE DAGEN...EN DE BLOEMTROSSEN ZIJN AL WEER TE BEWONDEREN......EEN PRACHT VAN EEN KLIMPLANT......EEN VAN MIJN FAVORIETEN IN HET VOORJAAR.....HIJ HEEFT OOK ZO'N APARTE KLEUR................................................................................

............................................................DE NARCIS...rip van winkle.....ZAG IK IN TUIN BLADEN STAAN EN OOK BIJ SOMMIGE BLOGGERS....ZOALS IN DE TUIN VAN JALOS......IK HEB ER HEEL LANG NAAR GEZOCHT, EN UITEINDELIJK IN BELGIE GEVONDEN OP EEN TUINBEURS.....MOOIE DUBBELE BLOEMEN IN EEN GROEN/GELE KLEUR.....HEEL ERG MOOI.....HET WAS HET ZOEKEN WAARD.....IK BEN ER HEEL ERG BLIJ MEE.....JE ZIET ZE IN HEEL WEINIG TUINEN STAAN.......
.....................MISSCHIEN ZIJN ZE NOG TE ONBEKEND.......DAT ZAL DAN WEL SNEL VERLEDEN TIJD ZIJN....IK LAAT ZE AAN IEDER TUIN BEZOEKER ZIEN......

5 opmerkingen:

  1. Dag Thea,

    Wat heb je allemaal voor moois in je tuin.Die narcis is inderdaad apart.Ik heb gewoon van die trompetten.Ik geniet van je foto's.
    Daaaaag Annemieke

    Mag het goed gaan met je kleindochter??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tuin bij jou Thea. Wat leuk dat het roodborstje overal bij je komt, hier is die heel schuw.
    Dat gaat over als er jonkie's zijn, dan komt ie heel dicht bij.
    Dan wil die kruimeltjes pikken die op de grond liggen.
    Met mij gaat alles goed hoor, ik had gewoon even geen zin;-))
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. meid wat heb je er een mooi feestelijk blogje van gemaakt, ik heb ervan genoten. Heerlijk dat frise groen, ik zie het hier ook al, en de vogels fluiten de hele dag, zo mooi, das pas lente. wat hadden we er lang opmoeten wachten!! Liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je alles weer mooi vast weten te leggen !
    Fijne dag en geniet van je tuin !
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's Thea! Fijne Pasen en geniet van je kleinkind:-)
    grtjs Leonie
    http://leoniedehaan.web-log.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.