~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

donderdag 2 april 2009

HOERA.........


.... OP 1 APRIL IS GEBOREN......LARA-LYNN.........ZE WEEGT 3280 gram......MOEDER EN KIND MAKEN HET UITSTEKEND.......EN HAAR GROTE BROERS ZIJN HEEL ERG TROTS........EN DE VADER.......DIE HEEFT HET DRUK...MET LUIERS VERSCHONEN..... KOFFIE ZETTEN...EN BESCHUITJES SMEREN......EN WIJ....WIJ GENIETEN VAN ONZE KLEINDOCHTER......

12 opmerkingen:

  1. Proficiat met de geboorte van je kleinkind. Het ziet er zo een mooi schatje uit.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Thea
    van harte gefeliciteerd met de
    kleine.
    wat een liefie is het,mag oma ook luiers verschonen.
    Oma Nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig he meid, deze foto's zijn ook erg leuk, wat is het toch een schatje, meid wat zul jij trots zijn. genieten maar!!liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al van die mooie foto's van een prachtig kleinkind.
    Veel plezier op de berenbeurs.
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op 1 april? dat is nog eens een leuke grap van zo een meisje. Nou Thea van harte gefeliciteerd wat een plaatje zeg. Dat wordt vast weer heerlijk genieten. Wonen ze een beetje bij jou in de buurt?
    Morgen komt mijn nichtje van 11 weer logeren en dat is altijd erg gezellig. Fijn weekend. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje Thea en daar ben jij de Oma van. Nou Van Harte Gefeliciteerd hoor, wat zul je trots zij.
    Eindelijk was ik hier weer, je zult wel gedacht hebben die komt ook niet meer kijken.
    Jawel hoor ik was er 1 keer en kon geen reactie plaatsen en ik had de laatste tijd niet zo'n zin om te reageren.
    Fijn weekend Thea, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd ; wat een popje !
    Fijn weekeinde , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi lieve Thea, even een berichtje voordat ik iets nuttigs ga doen. Hoe is het met dat mooie kleinkind van jou? Ik vind haar naam ook zo mooi.Zo meisjesachtig.
    De psych had me aangeraden om een paar kleinkinderen te adopteren. Nou zeg ik ik heb ze al en ik noem ze liever nichtjes dan kleinkinderen.haha. Ik wil een soort tante voor ze zijn want ze hebben nog oma's en oma's daar heb je er maar 2 van . Tantes daar kun je er wel 10 van hebben.
    De laatste tijd hang ik wel regelmatig boven kinderwagens met baby's moet ik zeggen. Daar herken ik mezelf niet in maar nu raak ik echt ontroerd als ik zo een klein wezentje zie.
    Ik geniet van de maandag. Heb een leuk weekend achter de rug. Nichtje van 11 kwam weer logeren en had weer heerlijk bij ons in bed geslapen.
    Zaterdag was het hier grijs bij jullie ook? Gisteren en vandaag lekker weer. De beestjes genieten volop.
    Fijne dag.
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier even een berichtje van de mama van Lara-Lynn, Het gaat heel erg goed met haar.
    Ook heel erg leuk zo veel reacties over haar naam!
    Dat is natuurlijk altijd leuk om tehoren dat zo veel mensen hem mooi vinden.
    En ja omi maakt hele mooie kaartjes/foto's van haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het kan nog he? Gefeliciteerd met de kleine dochter Thea!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Joh, wat een dotje! Van harte gefeliciteerd met weer zo'n wondertje...

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.