~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zaterdag 11 april 2009

VROLIJK PAASFEEST


.........MIJN PAASDECORATIES HEB IK DIT JAAR ZEER EENVOUDIG GEHOUDEN...........................................................

.......................................................IK GEBRUIKTE VEEL BUXUS UIT EIGEN TUIN......ENKELE WITTE RANONKELS EN KWARTELEITJES.......EN VOOR DE FINISHING TOUCH WAT VEERTJES...........



................IK WENS JULLIE ALLEMAAL HEEL GEZELLIGE DAGEN, MET VEEL ZON.........



........EN NIET TE VEEL SNOEPEN, HE!!..........

7 opmerkingen:

  1. Happy Easter, I just found your blog and I love the photos. Margie in Ireland.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze zijn heel erg mooi hoor :D

    Hoebeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pasen is dan wel al voorbij
    maar kom je toch nog een fijne
    paasmaandag wensen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er gezellig uit Thea!
    Nog een prettige Paasmaandag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een sfeervol pasen van gemaakt Thea. Dit jaar had ik er geen zin in en heb er eigenlijk niks aangedaan, alleen en zakje chocolade eitjes gekocht mmmmmmmm
    Het weertje valt hier vandaag ook een beetje tegen, nu is er een waterig zonnetje. Maar en fris windje. Ik zal de kneu wel even naar je toesturen, ik geef hem wel even de tom,tom mee ;-))
    Fijne dag nog, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOOOO wat zien die chocolatjes er heerlijk uit...
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happy Easter, Thea!!

    Your decoration of Easter is really attractive. I want to learn from you next year!

    Love,
    rusc

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.