~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

vrijdag 26 juni 2009

FOTO WEDSTRIJD


IK DOE MEE MET DE FOTO WEDSTRIJD VAN ....TUINEN NL.........
ALS JULLIE ZIN EN TIJD HEBBEN STEM DAN ALSJEBLIEF EVEN OP SJORSJE TWEE......JE MOET WEL INLOGGEN.......DIT IS DE LINK.......


...ALVAST HEEL ERG BEDANKT ALLEMAAL.............


.........JE KUNT STEMMEN TOT 21 AUGUSTUS...........OM DE FOTO VAN SJORSJE TE VINDEN KUN JE HET BESTE MET DE LAATSTE PAGINA BEGINNEN EN DAN STAAT HIJ OP DE 2de of 3de BLADZIJDE.........

12 opmerkingen:

  1. volgens mij is het moeilijk om geen foto's te maken van dit liefelijke dier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb gestemd, en ga natuurlijk proberen of ik nog vaker kan stemmen ;))), deze foto is zo leuk, die moet winnen. Liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tuurlijk stemmen we voor jou hé
    jouw link is verkeerd bij mij!!!!!!!
    sjors is een schatje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je doet mee met een erg mooie foto . Maar de concurentie had ook prachtige foto's... Ik hoop dat jij gaat winnen met je prachtige plaatje !
    Fijne dag , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de valiezen das voor morgen hahahahahah
    eerst nog even de laatste was insteken hihihihi
    knuf knuf van mie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je verdient het om te winnen met deze foto Thea. Echt geweldig. Fijne dag, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Ik kende ze ook alleen via de blog ?
    Maar ze waren zo openlijk close...zo ontroerend mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankje voor je reactie Thea.Ik heb al lang niets meer van me laten horen, juist daarom doet het me extra goed om zo snel van jou een reactie te krijgen op mijn laatste berichtje. Zal weer wat regelmatiger op mijn Blog schrijven, ik merk nu hoe ik het gemist heb.
    Overigens heb ik meteen op jouw foto gestemd, niet enkel omdat de foto inderdaad prachtig is en alle steun verdiend, maar ook omdat je zo'n lieve en trouwe mailvriendin bent.
    Vele groetjes van Isabel, Maricarmen en mijzelf,
    Ton.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Thea,
    Heel veel succes met de fotowedstrijd !!! Sjors en co zijn natuurlijk dankbare fotomodellen :)
    De bloem Sweet Pea is gewoon de Lathyrus. Ik kweek altijd de eenjarigen omdat die zo HEERLIK geuren !!
    Fijne week alvast, Janneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thea wat is het heerlijk afgekoeld hè! Fijne dag!
    Liefs Leonie
    www.tanteloe.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Thea!
    Danke für deinen Besuch bei mir. Gerne darfst du mich verlinken, ich werde deinen Blog ebenfalls in meine Liste aufnehmen.
    Einen schönen Garten hast du.

    Thank you for visit me. Gladly you can link me, I will also take your blog on my list.
    Your garden is beautiful. Congratulations!
    Many greetings from Germany
    Gudi

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.