~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zaterdag 13 juni 2009

EEN ROOSJE VOOR ROOS


.........HOEWEL ZE NOG NIET ALLEMAAL IN BLOEI STAAN.....VANDAAG TOCH EEN ROZENLOG VOOR M'N LIEVE VRIENDIN ROOS.........

..........ZE DRAAGT OOK NOG TOEPASSELIJK DE ZELFDE NAAM.....................................................................................................

................DIT LOGJE IS BEDOELT OM HAAR OP TE MONTEREN.......EN TE LATEN ZIEN DAT IK MET HAAR MEELEEF............ZE KAN NIET ALLES DOEN WAT ZE GRAAG WIL.......

................MAAR ONDANKS HAAR ZIEKTE IS ZE ERG VROLIJK EN LAAT MIJ VAAK VERSCHRIKKELIJK HARD LACHEN........................................HIHIHI.....HAHAHAHA.......





...................................OOK HEB IK NOG VERSCHILLENDE SOORTEN WITTE ROZEN IN M'N TUIN STAAN.....MAAR DIE ZIJN NOG NÈT NIET VER GENOEG.........

.....................DIT IS DE ROOS JUST JOEY EEN STAMROOS DIE IN ONZE VOORTUIN STAAT.....ZE RUIKT VERSCHRIKKELIJK LEKKER........


...........ROOSSIE GENIET ER MAAR VAN.......VOOR MIJ WAS HET EEN GENOT OM DIT TE MAKEN..........

9 opmerkingen:

  1. Meid, wat een mooi blog, je vriendin zal er heel blij mee zijn, en omdat het mijn nicknaam is, ikke ook ;)))))Prachtige foto's van prachtige rozen!!! Heerlijk genieten, niet waar? Heel veel liefs van mij, zo nu ga ik je moeslinkie kopieeren. Doeiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop soorten en leuk/lief dat je dit voor je vriendin Roos doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geef je een roosje, m'n Roosje.
    Ik geef je een roos elke dag.
    En ik hou van jou tot de wei zonder dauw.
    En de echo niet lacht om een lach.
    dat heb jij dan heel mooi gedaan meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeps mijne frank was ni gevallen maar blijkbaar den haren ook ni hihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke rozige rozenlog
    Wat een beauty`s zitten ertussen
    Super om te zien, jammer dat er geen reuklog is
    Dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hè, rozen. Er komen er bij ons ook nog veel meer in de tuin. Kan er zo heerlijk van genieten. Fijne avond Thea en grtjs ook aan Roos;-)
    Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De boontjes zijn onderweg...;-)
    Fijne dag, liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.