~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 24 juni 2009

KIJK MEE.....NAAR SJORS 2


.......ZOMAAR OP EEN DAG ZAG IK SJORS IN ONZE TUIN RONDSCHARRELEN......TOEN IK OPEENS EEN TWEEDE EEKHOORN ZAG........EEN HEEL STUK KLEINER........


............VADER SJORS BEGON TE MOPPEREN OP DIE KLEINE.....ER WERD ZELFS EEN BEETJE GEVOCHTEN...SCHIJNBAAR WOU DE KLEINE MAN NIET LUISTEREN.....MAAR HET EIND VAN HET LIEDJE WAS.....DAT DE KLEINE AFDROOP.........

.................PA BLEEF ZELFS OP HET DAK VAN HET TUINHUISJE ZITTEN KIJKEN OF HIJ WEL ECHT NAAR HUIS GING........EN GING ZELF TOEN WEER LEKKER ZITTEN SMIKKELEN.................MAAR........HIJ HAD ER SCHIJNBAAR NIET OP GEREKEND DAT ZIJN JONG........NET ZO SLIM WAS ALS ZIJN VADER..........(zo niet slimmer)......WANT EVEN LATER ZAG IK HEM LANGS EEN OMWEG WEER TERUG KOMEN.....

.....EN OF HIJ HEM NIET ZAG....OF NIET ZIEN WOU......HIJ ZEI NIKS....EN ZO ZATEN ER AAN ALLEBEI DE VOEDERBAKJES EEKHOORNS TE ETEN..........DE KLEINE MOET NOG VEEL LEREN......EN DOET ALLEMAAL RARE DINGEN.....



............ZOALS BOVEN OP HET BAKJE GAAN ZITTEN EN DAN PROBEREN OM HET OPEN TE MAKEN........OF VANUIT DE BOOMSTAM HET BAKJE TE OPENEN EN DAN NOG NIET AAN DE NOOTJES TE KUNNEN OMDAT ZIJN POOTJES TE KORT ZIJN.........OF HIJ TE VERAF ZIT........

..........ZEKER NU HET BAKJE WAT LEEG BEGINT TE RAKEN.........DUIKT HIJ ER VAAK HELEMAAL IN.....WAT DAN WEER LEUKE BEELDEN OPLEVERT........................HIJ GAAT DAN MET Z'N KOP EN SCHOUDER UIT HET BAKJE ZITTEN.....ZO VAN.........WIE DOET ME WAT.....EN HIJ VULT ZIJN MAAGJE MAAR........HIJ HEEFT IN IEDER GEVAL EEN GEZONDE EETLUST.............................................................................

...........HET LIJKT WEL ALS OF HIJ EEN VOORSTELLING GEEFT...........................EN WIJ.....ZIJN PUBLIEK AMUSEREN ONS KOSTELIJK.......

....................LEUK IDEE......SJORSJE TWEE..............

9 opmerkingen:

  1. meid, daar ben ik nu jaloers op, zoiets hebben we hier niet, wel kikkers die aan de thee zijn........ das voor later, hihihi, maare, ik heb genoten van je verhaal en foto's de grussen aan die 2. liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke reportage/foto's en wat bijzonder dat je nu al 2 in de tuin hebt. op deze manier is het altijd leuk om te kijken wat ze allemaal aan het uitspoken zijn bij je voederhuisje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Skattig!
    Een eigen clown in de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig om te zien lijkt mij en dat je het ook nog op de foto hebt weten te zetten ! Bedankt voor de mooie plaatjes !
    Fijne dag , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zujn dit leuke logs over sjors 1 en 2
    Om je dood te lachen !!
    Enige foto`s zijn dit geworden
    @ En hier kan je door de week, nu het nog geen zomervakantie is, een kanon op het strand afschieten :))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk stel,je hebt bijna je eigen dierentuin, zo dichtbij.mijn spechten zijn weer weg de hort op.in gedachten noem ik ze sjors en sjimmie,weet je wel,vroeger stonden ze in de krant.ga zo door, ik geniet in ieder geval
    GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooo wat leuk Thea, je hebt nu dus twee van die prachtige beestjes in de tuin.
    Helemaal top.
    Fijn weekend, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's! Enig om eekhoorns in de tuin te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk fotoverhaal Thea! Geweldig dat je dit van nabij mag meemaken.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.