~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 8 juli 2009

EERSTE RANG


........IK ZIT LEKKER EERSTE RANG OM TE GENIETEN VAN AL DEZE PRACHT.......DE CLEMATIS MULTI BLUE IS NIET BLAUW MEER MAAR PAARS......TOEVALLIG IS DAT MIJN LIEVELINGSKLEUR.......ZOU DAT AAN DE GRONDSOORT LIGGEN.......


...............VORIG JAAR KOCHT IK IN BELGIE DE CLEMATIS ROGUCHI........HIJ BLOEIT MEER DAN EEN MAAND TE VROEG.......

...........IN DE MOESTUIN STAAN AL WEER VAN DIE SCHITTERENDE KLAPROZEN TE PRONKEN........DE EERSTE KWAM AANGEWAAID.........MAAR IK WIL ZE NOOIT MEER KWIJT.........ZO MOOI...........IK HEB ZE IN TWEE KLEUREN.......................................................................

..........................................................................................................CLEMATIS WARSZAWSKA NIKE IS OOK ZO'N SCHOONHEID MET Z'N DONKERE BLOEMEN...........

...........HET WINTERKONINGKJE HEEFT AL HEEL WAT SERENADES WEGGEGEVEN......IK MAG HOPEN DAT HIJ INTUSSEN EEN PRINSESJE AAN Z'N ZIJDE HEEFT.............


...........................................................................................................ZIJN GEZANG KLINKT HIER REGEL MATIG.............WAT EEN GELUID KAN ZO'N KLEIN VOGELTJE MAKEN........

.........KLIK OP DE FOTO'S OM ZE BETER TE KUNNEN ZIEN........

17 opmerkingen:

  1. Dat lukt mij nou nooit om het winterkoningkje zo mooi te fotograveren. Ik vind je paarse bloemen erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet je wat? Je schuift een stukkie op. Dan kom ik naast jou zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "Klein vogelijn op groene tak wat zingt gij lustig lied..."
    Erg mooie foto's weer !
    Creatieve groet van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Multiblue is inderdaad meer paars dan blauw, ach, die naam zal wel dichterlijke vrijheid zijn. Ik heb raskatten die Blauwe Russen heten en ze zijn ........ grijs. ;-)

    Inderdaad die kleine winterkoninkjes zorgen voor een hoop gekrakeel. Ik had vorig jaar een nestje in de haag, tjonge wat een herrie! ;-)Maar wel heel leuk om dat stel groot te zien worden en uit te zien vliegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoor ze zingen, wat een leuke foto's van het winterkoninktje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bloemenpracht, mooi dat winterkoninkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. meid wat heb je weer prachtige foto's gemaakt, en de clematis is geweldig mooi, fijjne weekend, greetz van mie, jeany

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk en zo dichtbij. Groetjes Anne uit Meijel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Thea,
    Een echte belevenis is die tuin van jou zeg. En je verstaat bovendien de kunst om het allemaal schitterend in beeld te brengen. Het ziet er prachtig uit.
    Groetjes,
    Ton.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie plaatjes Thea,ik had ook heel veel klaprozen,zo mooi.
    ik weet het die vogeltjes maken heel veel lawaai,er zit er bij mij ook een,en ik kan er geen genoeg van krijgen.

    groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Danke für den Besuch auf meiner Seite, da bin ich doch gleich mal hierher gekommen. Sehr schöne Fotos hast Du gemacht, besnders der Zaunkönig, man hört ihn förmlich singen.

    LG Charlotte.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel 'ijzer' in de grond leidt tot een paarser blauw ;-) meen ik ergens te hebben gelezen.

    Geniet in je mooie tuin van dit zomerse weer in het midden van de werkweek, Thea!

    Groetjes

    Rudi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige klaprozen Thea, ik heb er heel veel dezelfde teglijk in bloei staan.
    Pracht gezicht is dat.
    Heerlijk dat zingende winterkoninkje, ik kan hem hier nog horen.
    Fijne week nog, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Winterkoninkje
    de aard weerspiegelt
    in melodieus gezang
    steeds bezig en druk
    flitst door de ondergroei slechts
    één decimeter geluk


    Wilde dit "gedicht" even met je delen.... zo mooi!

    Liefs
    Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige foto's van een prachtige tuin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Genóten van je foto's! Wat een schatje die daar zo knoerthard zit te zingen;-) Wat een gewéldige poppy, die lila/paarse. Schitterend! Ben dól op poppies. Fijn week-end Thea, ik had het een beetje druk van de week dus je zag me niet vaak;-)
    Liefs Leonie
    www.tanteloe.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij hebt wel heel groene vingers Thea, heel mooi en ook dat vogeltje je hoort 't zingen.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.