~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

dinsdag 11 augustus 2009

TIS DE ZONNEBLOEM......


.....ZONNEBLOEM...ZONNEBLOEM...ZONNEBLOEM.......











................OP EN TOP ZOMER IS HET HIER IN DE TUIN...............HET FLADDERT EN HET ZOEMT....EN KRIEBELT......DAT IS WEL NIET ZO LEUK.....AL DIE WESPEN........................GELUKKIG VANGEN DE MUSSEN EEN HELEBOEL SPINNEN EN ANDER SPUL ONDER HET AFDAK.......EN SNOEPEN DAAR HEERLIJK VAN........

16 opmerkingen:

  1. en de zonnebloem is mijn bloem hahahahahah
    vandaag weeral op stap hihihi
    dadakes en dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige Fotos heb ja daar.Herlijk om aan te kijken.

    Groet, Julianna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea!
    Sonnenblumen verbreiten gute Laune. Schöne Lilien hast du.
    VLG Gudi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er bij jouw allemaal nog op en top uit. Het is nog steeds genieten in de tuin van alles wat leeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige tuin heb je, moet zalig zijn om daar in te vertoeven

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie bloem de zonnebloem, ja daar heb ik net als de papaver er ook wat van in de tuin staan. Wat dat betreft hebben we wel dezelfde smaak als ik je tuin zie.
    Fijn weekend, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deine Collagen sind toll geworden, und an Sonnenblumen kann man sich nicht satt sehen, sie gehören einfach zum Sommer.

    Ein sonniges Wochenende wünscht Charlotte.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke zomerse plaatjes laat jij ons zien...genieten met een grote G

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hee theake, wat leuk meid die bloemkes en wat ziet het er weer knus uit bij je, heerlijk, echt genieten hé? liefs van mie, Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende foto's Thea! Er komen weer bloedhete dagen aan...;-( Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo te zien aan alle prachtige bloemen gaat het bij jou geweldig!
    Genieten he deze tijd van het jaar niet alleen tussen de bloemen maar ook tussen de groenten. Het gaat hier net zo. Alleen zitten wij ook nog vaak tussen het schuurpapier en de verfkwasten...hahahaha.

    We zijn dus nog steeds lekker druk. Maar het einde komt in zicht....heeeeeeel langzaam.

    Komende lente (ja daar denk ik nu al aan) heb ik vast weer meer tijd voor buiten te genieten.

    Liefs,
    Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Thea. Dank je wel voor je bezoekje aan mijn blog. Ik ben er eigenlijk sinds gisteren mee gestopt. Zoals je weet had ik twee blogs en het werd me toch te veel. Ik heb nu dus nog over
    http://www.quiltinnstitchinglady.blogspot.com/
    MIsschien wil je eens gaan kijken"Ik ben gisteren in Kinderdijk geweest en heb daar veel foto's gemaakt. Ze staan vandaag op dit blog dus.
    Bedankt en tot ziens.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn , ik ben weer bij ; je hebt weer prachtige foto's gemaakt de laatste tijd !
    Fijne avond , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nee, ik denk het niet, er is maar 1 zo'n exemplaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Thea,


    Ik kwam als een wesp aangevlogen om naar je fotootjes te komen kijken. Gelukkig kreeg mus noch spin mij te pakken! :-)


    Groetjes


    Rudi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. en? klaar voor dinsdag?

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.