~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zondag 27 september 2009

KIJK.......DIT BEDOEL IK NOU


........HET BLIJFT GEWOON HARDSTIKKE LEUK OM COLLAGES TE MAKEN.....

..........ZEKER MET ZO EEN LEUK FOTOMODEL ALS SJORSJE TWEE......HIHIHI.....ALS HET VOEDERBAKJE BIJNA LEEG IS KRUIPT HIJ ER HELEMAAL IN OM TE KUNNEN ETEN.....EN DAN IS HET EEN KUNST OM ER WEER UIT TE KOMEN........ALS JE ZO KLEIN BENT......



........OP ENKELE FOTO'S STAAT VADER SJORS EN OP DE REST ZIE JE SJORS TWEE......DE KLEINE BENGEL......OMA NIJN VAN Oma Nijn's Country Huis merkte het meteen op.......GOED HOOR.........

11 opmerkingen:

  1. Ja mam ze zien er weer erg leuk uit, oo je weet nog niet dat we een jimmy hebben he?!
    Is wel een stenen egeltje maar goed ;-)
    Behang ze morgen als ik aan het werk ben.
    Maak ik zeker wel weer goed met je.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige collage's Thea. Een lust om naar te kijken. wat een voorrecht om dit te mogen zien in je tuin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moet toch geweldig zijn zo'n eigen "clown" in je tuin te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig Truus, meid wat is dat kicken, met een kopke thee voor je raam en maar kijken, Nou sjors 2 kan er ook wat van, gaat ie ook wel eens kijken naar sjors steen? :)) meid ik heb genoten, thanks, leifs van frau flasche

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ja zeg dat je hem nog steeds niet hebt. En net nu je er zelf ook nog instaat. Ben je nog niet stiekem bij een kiosk wezen kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met zo'n fotomodellen zou ik niks anders meer doen dan collages maken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Snap jij nou dat er mensen zijn die dit soort dingen niet zien?
    We waren in mei met onze vrienden in Limburg en zij had niet eens wandelschoenen mee. We zijn gaan wandelen en ik zag dat ze totaal niet om zich heen keek of interesse had voor de dingen.Dat is niet om kwaad te spreken maar ik kan me zoiets niet voorstellen. Gelukkig kan ik hun zoontjes wel interesseren voor alles om hun heen.geuren, geluiden, kleuren. Het was zo grappig want toen de oudste zijn communie moest doen en een stukje moest lezen in de kerk wat hij zelf geschreven had las hij; ik bid dat alle dieren in het asiel snel een baasje krijgen. haha. Dat was echt mijn invloed en ik was helemaal trots daar in die kerk.
    Nou ik geniet hoor, wat een mooi septembermaand hebben we gehad. Mooi licht, mooie kleuren en geuren.
    fijne dag. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent er ook erg goed in !
    Groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende collages van schitterende foto's. Ik heb je helemaal niet op mijn lijstje gezien en ikm dacht toch dat ik je volgde. Ga nou eerst weer eens even kijken.
    Ja Nederland is mooi. Elk deel.
    Groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thea hier kijk je met plezier naar,het lijkt wel of het meerdere eekhoorntjes zijn,en het is er misschien maar een.zo kom je niet aan behangen toe hoor,nog leuker als mijn berenboom.

    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, jij bofferd! Twee? Ze zijn zo mooi en wat fotogeniek zeg... Prachtige collages Thea!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.