~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

dinsdag 15 september 2009

NOG EVEN GENIETEN......


.........OP DIT MOMENT KUNNEN WE NOG STEEDS HEEL ERG GENIETEN VAN DE KLOKWINDE.......DIE GAAT DOOR TOT HET BEGINT TE VRIEZEN.........

.........OOK ZIJN ER NOG VERSCHILLENDE ROZEN TE BEWONDEREN.......AL MOET ER NIET TE VEEL REGEN GAAN VALLEN......WANT DAAR HOUD DE KONINGIN ONDER DE BLOEMEN HELEMAAL NIET VAN......GELUKKIG HEB IK ER VERSCHILLENDE IN POTTEN STAAN....EEN BEETJE BESCHUT.....DAT SCHEELT.........

.....DE CLEMATIS multi blue KREEG IN HET VOORJAAR EEN FLINKE KLAP TE VERWERKEN TIJDENS DE BOUW VAN HET AFDAK......DE MEESTE KNOPPEN WERDEN TOEN BESCHADIGT......MAAR HIJ HEEFT ZICH PRIMA HERSTELT......TELKENS DROEG HIJ EEN OF TWEE BLOEMEN......TOEN WE TERUG KWAMEN UIT PORTUGAL ZATEN ER ZELFS 5 BLOEMEN IN.......DAT IS PAS GENIETEN..........

10 opmerkingen:

  1. Ja, geniet nog maar in volle teugen zo lang het nog gaat. Maar ik vrees dat het de langste tijd geduurd heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk genieten nog in de tuin. Het lijkt wel dat het dit jaar nog langer duurt dan andere jaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ja, zolang het zonnetje schijnt en het nog niet te koud is, valt er nog volop te genieten in de tuin.

    Nou dat moet me een verrassing zijn geweest toen je terug kwam uit Portugal en Multi Blue eindelijk zijn naam eer aan deed met multi flowers. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi meid, die klokwinde, moet ik vlg jaar ook zien te krijgen, en mijn rozen bloeien ook nog mooi, maar ja, ik mot eigenlijk de lavendel snoeien, dus om daar aan te kunnen, moeten de rozen er ook aan geloven, ;), grusse aus tirol, janine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik blijf genieten!!!! hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kom hier ook nog effe genieten van al die pracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het doet af en toe zeker nog zomers aan Thea, maar gelukkig biedt straks het najaar, zoals elk jaargetijde, zijn eigen schoonheid. Overigens zien de foto's er weer prachtig uit; ik zie dat je steeds nieuwe mogelijkheden toepast in je layout. Mijn complimenten hoor; je hebt een prachtig webblog zo.
    Groetjes,
    Ton.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thea ik zag dat je op mijn log was geweest met adviezen ik ga het proberen en dank je wel.
    Ik zie ook dat er nog veel bloemen bij jou in de tuin staan ge weldig.
    Wij hebben ook een grote tuin en wonen er pas er moet nog heel wat daarin gebeuren groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tegen de tijd dat we er niet meer van kunnen genieten kom ik gewoon lekker vaak hier op je blog kijken van hoe mooi het was !
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat bloeit er bij jou nog lustig op los Thea.
    Prachtige kleuren heb je zo in de tuin.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.