~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 23 september 2009

VOL


...........HET IS STIL OP MIJN BLOGS DE LAATSTE TIJD.........DE REDEN DAAR VOOR IS DAT MIJN BLOGS VOL ZIJN......OF LIEVER GEZEGD..........DE ALBUMS WAAR GOOGLE DE FOTO'S VAN MIJN BLOG OPSLAAT ZIJN VOL..........

..........DIGIBEET ALS IK BEN.....WIST IK HELEMAAL NIET DAT DIT SAMENHING........DE FOTO'S HEB IK EERST ALTIJD TE GROOT OPGESLAGEN.........

.........OM PLAATS TE MAKEN BEN IK ZE NU KLEINER AAN HET MAKEN/OPSLAAN......OF LOGJES AAN HET WISSEN......OF IK MOET RUIMTE BIJKOPEN......TOT 1024 MB IS HET GRATIS.......EN DAT IS GENOEG.......MAAR ER GAAT WEL VEEL TIJD INZITTEN........EN DIE HEB IK EVEN NIET.........VANDAAR DAT HET WAT LANGER GAAT DUREN........
.......COLLAGES VALLEN AUTOMAATISCH KLEINER UIT.....VANDAAR DAT IK DIE VEEL PLAATS......OM DIE TE MAKEN IS OOK NOG EENS SUPER LEUK OM TE DOEN.........

8 opmerkingen:

  1. wist niet dat ,dat ook nog kan gebeuren,jammer hoor. dus veel foto,s maken kan ook niet,moet ik ook uitkijken.

    oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Thea ik ken dit probleem. Ik heb ook al bloggen verwijderd Maar zit nog steeds op 77%. En een nieuwe account aanmaken helpt ook niet. Jammer genoeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk. Zat ik deze ochtend vroeg al te genieten van de Groei en Bloei. Zie ik opeens het idee van het fietswiel :) Ik lezen en zie ik dat het een stukje van jouw is. Wat leuk zeg.

    Wat een werk zeg om alles nu klein te moeten maken. En blogjes weggooien is ook zonde, het is toch ook voor jezelf een soort dagboek wat je bijhoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. idd hadden ze je wel even kunnen mailen om het door te geven.

    Nog even antwoord op je vraag over mijn dochters....ze willen er niet iets mee doen, eigenlijk zijn ze veel te verlegen hiervoor, maar omdat dit een vriendin was die het deed, voelden ze zich wel op hun gemak.
    Maarja zeg natuurlijk nooit nooit..Maar stimuleren zal ik het nooit omdat ik het toch maar een enge wereld vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh...oh... ruimtegebrek?
    Dat is het nadeel van een blog bij blogspot inderdaad. Kun je niet gewoon een nieuwe beginnen en dan met een bericht boven alles doorschakelen daarheen? Tis maar een idee hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog even iets over die foto's verkleinen Thea... ik bedoel niet ze kleiner van formaat maken, maar je kunt ze ook comprimeren, zodat ze minder kilobytes groot zijn.
    Op dit rechtstreekse adres van mijn website http://www.2skippers.com/lessen/ staat een les om foto's te verkleinen met de High Quality Photo Resizer, dat is een gratis programmaatje, dus mooi meegenomen.
    Als ik je niets nieuws vertel over dat comprimeren, dan laat je dit bericht maar gezellig van je afglijden hoor;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oei, ben toch maar eventjes in mijn albums gaan kijken. Gelukkig viel het bij mij nog mee, 12% gebruikt en nog niet eens alles voor de blog. Ik maak de foto's voor de blog ook altijd kleiner voordat ik ze upload. De blog laadt dan ook sneller.
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoonlief had mij ook op comprimeren gewezen !!
    Dus ik wist het van te voren :))
    Maar collages makken is heerlijk om te doen en wij hebben veel om naar te kijken en te genieten !

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.