~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zondag 4 oktober 2009

GEPASTE TROTS


.........HET ZAL ZO ONGEVEER 2 MAANDEN GELEDEN ZIJN DAT IK EEN MAIL KREEG VAN DE REDACTIE VAN HET MAANDBLAD GROEI&BLOEI.ZE HADDEN OP MIJN WEBLOG(mijn groei&bloei weblog)HET FIETSWIEL ZIEN STAAN. HET STAAT IN ONZE MOESTUIN,EN DE MONSTRANSBOONTJES GROEIEN ER LANGS. ZE VONDEN HET EEN HEEL LEUK IDEE,EN VROEGEN TOESTEMMING OM ER IN HET BLAD EEN ARTIKELTJE AAN TE WIJDEN.OF IK MISSCHIEN NOG EEN FOTO VOOR HUN HAD.
..........HET RESULTAAT STAAT NU IN HET OKTOBERNUMMER...........

13 opmerkingen:

  1. Gòh , dus niet alleen leken genieten van jou foto's en stukjes ;-)
    Gefeliciteerd met dit stukje !
    Fijne dag , groetjes van Ingrid .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joehoe Dus je hebt nu ook je eigen nummer gekregen. Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig Thea. Het ziet er ook allemal zo fantastisch uit.
    Fijne dag verder.
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat leuk zeg!
    Daar mag je zeker trots op zijn!
    Gefeliciteerd!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh leuk dat ze daar een artikel over gemaakt hebben. Je mag zeker en vast heel fier zijn. Dit moet wel een fijn gevoel geven hé.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk en hadden ze ook je webnaam erbij gezet !!
    En nog veel reacties gekregen ?
    Maar het is idd. een leuk simpel idee.

    @ Ik kan ook in 10-15 min lopen naar zee !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thea,
    I hope this means you won't get too busy for us!
    vickie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Da's een leuke opsteker voor je Thea! Ik vind dat ze er best de URL van de blog bij hadden kunnen zetten, jij hebt hun immers ook een dienst bewezen, immers: zij hebben kopij nodig!
    Ik klikte op de foto van het blad om de tekst te kunnen lezen en toen opende er (weer) een enòrme foto... oh...oh... fotootjes kleiner maken joh... je blog slibt gauw vol, daar weet je inmiddels alles van.
    Ga maar lekker op je lauweren liggen na deze publiciteit, het is je van harte gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Thea,
    Nou je bent vast supertrots ! Wat een eer om in het tijdschrift te komen ... zo zie je maar ... als je maar originele ideeën hebt :))
    Wat mij betreft had Sjors er ook nog bij gemogen hoor; hij blijft mijn grote favoriet :)
    Groetjes, Janneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thea wat ontzettend leuk! Het was ook een erg leuk en origineel idee. Je mag zker wel trost zijn hoor. Fijn week-end,
    Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja nou zeg, wat gepaste trots, apetrots mag je daar op zijn, mooi meid, inlijsten en ophangen!!!! Boven het bed, :)))), ben trots met jou, liefs van mie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Glückwunsch dazu, da kannst du wirklich stolz sein.

    LG Charlotte.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.