~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

vrijdag 13 november 2009

HERFST....MOOI !!


......IN ONZE ACHTERTUIN IS HET INTUSSEN OOK HERFST GEWORDEN.......WANDEL MAAR EVEN MEE.......MAAR PAS OP.......STRUIKEL NIET OVER DE BLADEREN............

........JE BLIJFT AAN HET VEGEN NU........IN DE PERKEN MAG HET BLAD BLIJVEN LIGGEN.........DAT IS JUIST GOED.........

...........HET BLAD VAN DE CATALPA HALEN WE WEL WEG.......DIE BLADEREN ZIJN ZO GROOT....EN ER BLIJFT VEEL WATER OP STAAN WAARDOOR ALLES GAAT ROTTEN ......OOK DE BOLLEN EN PLANTEN DIE ER ONDER STAAN........DUS DAN KUN JE ZE BETER WEG HALEN.........

.........DE APPELTJES WORDEN STEEDS MOOIER NU........DOOR DE KOU KLEUREN ZE JUIST MEER..........ZO AF EN TOE PLUK IK ER WAT OM DECORATIES MEE TE MAKEN.......IK POETS ZE DAN OP......DAT ZIET LEUK UIT.....GLIMMEN DAT ZE DOEN.....ALS EEN SPIEGEL........

........ER STAAN NOG STEEDS ENKELE BLOEMEN AAN DE KLOKWINDE.....HIJ WEET NIET VAN OPHOUDEN......DAT ZAL WEL DOOR GAAN TOT HET HARDER BEGINT TE VRIEZEN........MET HET ZONNETJE ERBIJ ZIET HET ER NOG NIET ZO SLECHT UIT......



........OOK HET IJZERHARD GAAT NOG EVEN DOOR..............

.........DAT IS OOK ZO'N DOOR ZETTER DIE VERBENA..........EEN PRACHTIGE PLANT EN EEN ECHTE VLINDER LOKKER................DE ENGEL BEGINT NU EEN BEETJE EEN OUDE LOOK TE KRIJGEN......DAT DUURT ALTIJD EVEN......REGELMATIG EEN FLINKE REGENBUI EROVER WIL WEL EENS HELPEN......INSMEREN MET HET EEN OF ANDER GOEDJE WORD OOK AANGERADEN..........

.........MAAR DAN WORD ALLES VIES.....IS MIJN ERVARING.............GEWOON DE NATUUR Z'N GANG LATEN GAAN EN ER NIKS AAN DOEN.......DAT IS DE BESTE MANIER......O JA.........JE MOET NATUURLIJK WEL GEDULD HEBBEN............EN GEEN MAN DIE JE EEN PLEZIER WILT DOEN......EN HET HELE ZAAKJE SCHOONSPUIT MET DE HOGEDRUKREINIGER.........HIHIHI.........IS HIER OOK AL EENS VOOR GEKOMEN.......GEEFT NIET....BEGINNEN WE GEWOON WEER OPNIEUW..........

18 opmerkingen:

  1. wat een prachtige fotos. ik heb er van genoten en super bedankt voor je bezoekje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's hoor.
    Herfst...mooi?
    Wel met het zonnetje er bij maar na 3 dagen regen heb ik het nu wel even gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij toch een mooie tuin
    Super leuk om mee te mogen kijken.
    Alleen foto 1 3,4 openen niet, kijk zo nog wel eens :))
    De rest is een heerlijk overzicht van je tuin

    @ Nee hoor, de pc van manlief was oud en zo langzaam, die moest maar eens vernieuwd worden en een complete pc aan straat (grofvuil) te zetten, wordt ogenlijk afgeraden...logisch, vandaar deze slooppartij !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, hoor, nu is alles pas geopend !!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea,
    Geen probleem hoor....Zo kunnen we van elkaars blog genieten.
    Groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie tuin heb je toch Thea. En ook in deze tijd van het jaar nog mooi.
    Fijn weekend.
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond de wandeling door je tuin erg mooi. Het ziet er door de herfst allemaal nog goed uit. Nog steeds genieten dus. Komt de Eekhoorn nu ook nog elke dag in je tuin?¿

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige tuin heb je Thea, de klokwinde is mooi. Die kende ik niet en zolang nog in de bloei mooi om te zien.
    Prachtige plaatjes heb je geschoten, de tweede onder de klokwinde is erg mooi.
    Je kijkt zo mooi onder het blad van de catalpa de tuin in.
    Fijn weekend, gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker mooi ; maar dat komt ook omdat jij het zo mooi vast weet te leggen !
    Fijne avond , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet er nog mooi uit bij je in de tuin.
    Bij ons is echt alles kaal

    Wens nog een gezellige zondag, Julianna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ein schöner Spaziergang durch einen wunderschönen Garten. Das hellt die Novemberstimmung auf.

    LG Charlotte.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Thea,
    Bedankt voor je berichje. Ik had de buikgriep, voelde me een beetje slap. Ik heb lekker veel op de bank gelegen, tijdschriften lezen.
    Het gaat alweer!
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En nu, zomaar ineens, alles kaal! Maar jouw tuin ligt er nog prachtig bij. Als het raamwerk eenmaal goed is, zoals bij jullie, dan kan het niet meer stuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze morgen zeggen wat ze willen, ik vind de herfst het mooiste seizoen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie foto's thea
    bij jou staat alles er toch nog goed bij want mijn hortensia's zijn al helemaal bruin
    alleen mijn sneeuw-witje heeft nog enkele zálig geurende bloemen

    fijn weekend
    liefs harten-lief ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk genoten van je foto's Thea. Ja, ik ken dat, zo'n lieve behlupzame man die een groen uitgeslagen beeldje schoon spoot met de hogedrukreiniger... Maar twordt vanzelf weer groen;-) Fijn week-end met je kelinzoons verjaardag hè! Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou Thea, dat ziet er allemaal herfstachtig mooi uit. Wel de blaadjes opvegen he, want ik was bijna gestruikeld. ;-)

    Geniet maar van deze lange milde herfst zolang het nog kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wundervolle Gartenfotos!!!! bin begeistert! Gruss Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.