~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

dinsdag 15 december 2009

BEETJE KOUD.....





.............INTUSSEN IS HET WINTER GEWORDEN........EEN PAAR NACHTEN EEN GRAADJE OF 6 TOT 7 VORST........EN DE WERELD ZIET ER HEEL ANDERS UIT.......MET EEN DIKKE JAS AAN HEB IK EVEN EEN RONDJE GEMAAKT........BRR.. .MAAR WEL GENIETEN......ZO MET EEN HEERLIJK ZONNETJE ERBIJ.........................................

.........IS HET GENIETEN VAN AL HET MOOI'S........HET LIJKT WEL ALSOF ER IEMAND MET EEN TOVERSTAFJE GEZWAAID HEEFT........ZOOOO MOOI.........DIE ROOS IS PRACHTIG EN DE APPELJES LIJKEN WEL IJS......DE HORTENSIAS HEBBEN EEN DEFTIG ZILVEREN RANDJE GEKREGEN......ALS JE OP DE FOTO'S KLIKT KUN JE HET PAS ECHT GOED ZIEN........





.........LATEN WE ER MAAR VAN GENIETEN.....LANG ZAL DE TUIN ER NIET ZO UIT ZIEN DENK IK.........

16 opmerkingen:

  1. Wow dat rijp op de rozen ziet er wel heel prachtig uit. Ook op de kersjes trouwens. Het is met een dikke jas heerlijk om even door de tuin te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Thea prachtige foto's van je tuin, op die twee appeltjes zoooo schattig, lekker licht aan je ogen die frisse kou met dat zonnetje erbij.

    groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een beetje koud? Dit noem je een beetje koud? Hoe koud moet het dan worden tot het echt koud is? Ik bibber al als ik naar buiten kijk.
    Maar je hebt de kou wel mooi op de foto gezet en ik heb het nu nog kouder!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Auch bei uns ist es kalt geworden. Zum fotografieren komme ich in letzter zeit aber nur sehr wenig.
    Das Marienkäferchen ist ja süß

    Liebe Grüße Susanna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schiterende foto's
    prachtig die roos en die appeltjes
    daar geniet ik nou ook zo van

    fijne avond ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's geeft het toch hé!
    Hier is het ook zo een vreselijke vrieskou. Lekker weertje om veel creatief bezig te zijn.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's Thea. Mijn complimenten. De natuur is ook in de winter mooi. Tussen twee haakjes Thea, Greet, van Oma Nijn, ligt in het ziekenhuis. Ik heb haar een kaartje gestuurd, wil jij dat ook?. Ik heb het adres aan haar dochter gevraagd, ik heb het ook als je dat wil. Mijn email kan je vinden bij mijn profiel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beste Thea,

    Kind die roos...zo mooi!!
    Alle jaargetijden zijn toch mooi, dat bewijzen deze prachtige foto's maar weer.

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. beetje koud zeg jij?????????????????? ja je ziet dat je niet buiten staat hahahahahahah
    maar nog een paar dagen en ik zit in Kenya hahahahaha
    lekker warm!
    dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahahaha ja zotte muts ik bedoelde dat ik geen turnzaal had hé en dat als je buiten gedurende de hele namiddag zit te vriezen dat je weet hoe koud het is hahahahahahahahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo
    wunderschöne Bilder... die gefallen mir sehr.....die Buchsheche ist toll .....Liebe Grüße Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ...dat levert weer mooie plaatjes op !
    Groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi,

    geloof toch dat het bij jullie harder is gegaan dan hier. Prachtige plaatjes hoor!

    Vandaag overal sneeuw, behalve hier! Nou vind ik dat eigenlijk nog niet zo erg...liever sneeuw met de Kerst of in het weekend.

    Goed weekend alvast,
    Kruip maar lekker bij de kachel met je man en (klein) kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thea, wat een mooie foto's weer. Grappig dat mijn aanwijzer een lieveheerbeestje wordt op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Thea

    Wunderschöne verzauberte Eisbilder zeigst Du, eigentlich mag ich die Kälte nicht so gerne, aber zum ansehen ist es sehr schön.
    Einen besinnlichen 4. Adventsonntag wünscht Dir Jutta

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.