~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zondag 6 december 2009

DECEMBER


...........ZO AF EN TOE ZIE IK SJORS IN ONZE TUIN BEZIG OM DE NOTEN DIE HIJ DAAR VERSTOPT HEEFT OP TE ZOEKEN......DAAR GAAT HIJ DAN EENS LEKKER BIJ ZITTEN EN GAAT ZE SMAKELIJK OPETEN.......IK BLIJF HET LEUK VINDEN OM ER NAAR TE KIJKEN........WAT ZAL IK IN HET VOORJAAR WEER VEEL JONGE NOTEN OF HAZELNOOT PLANTEN VINDEN......

.........DE HELLEBORUS NIGER STAAT NU AL IN BLOEI...HET HELE JAAR DOOR STAAT HIJ IN EEN POT......ER ZIJN WEL EEN PAAR HAPJES UIT......MAAR TOCH MOOI.....IK HEB ER EEN BLOEMETJE AFGEKNIPT EN BINNEN OP TAFEL GEZET......NIET ZO'N GOED IDEE...2 DAGEN EN ZE ZIJN WEG.........JAMMER.......

....... HET DUURDE LANG VOOR DE LAATSTE ROOS OPEN GING....EN ECHT MOOI IS ZE OOK NIET GEWORDEN...AL DIE REGEN..........

............APPELTJES IN DE REGEN........

.........DE DOORDRAGENDE AARDBEIEN WILLEN EIGENLIJK NIET OPGEVEN MAAR TEGEN ZOVEEL REGEN KUNNEN ZE NIET OP.........ZE ZIJN NU PLAATSELIJK ROT AAN HET WORDEN.......

18 opmerkingen:

  1. Lieve Thea,

    Wat een mooie foto's weer zeg.
    En dan die Sjors...zo schattig dat beestje..
    Wat een rijkdom dat zoiets moois zomaar in je tuintje zit....en wat nog belangrijker is..wat een rijkdom als je oog hebt voor zoveel moois..!

    Hele fijne dag meis,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb dat allemaal nu nog in je tuin?
    Hier ziet alles triest en grijs uit:-((

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OT.
    Dat is wel een prachtkerkje daar!1 Ligt daar niet een parkeerplaats aan de zijkant??
    Het is hoe je er voor staat. Maar idd. daar is de parkeerplaats van het Hotel Gro.........!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo
    Danke für den Kommentar bei mir und die Verlinkung meines Blogs....werde deinen auch in meine Liste aufnehmen......Gruss Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig om Sjors weer te zien. En dat van de opkomende nootjes heb je er vast wel voor over. Wat staat jouw helleboris al vroeg te bloeien zeg. Ik zal ook maar eens kijken of er hier al knoppen inzitten, ik was hem eigenlijk een beetje vergeten.
    Nog steeds verrassingen in de tuin ondanks de regen, mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk ,dat er bij jullie in de tuin nog wat bloeit.Ben echt jaloers

    Groet, julianna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooo die Sjors van jou wat ben ik daar jaloers op Thea.
    Wat zou ik die graag in mijn tuin zien, pracht beestje. Dat is zeker genieten als je hem zo mooi kunt bespieden.
    prachtige kiekjes van Sjors( zo heette één van mijn eerste vriendjes ook ha.ha )
    Dat is lang geleden zeg.
    Ook je bloemetjes staan er weer mooi op.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. stuur je eekhoorntje maar even hierheen,kan ik ook mooie foto's nemen.ik vind je foto's erg mooi hoor,ja en dan de tuin,,,die is bij mij ook niet veel soeps,alles verpieterd.
    groetjes oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor die Helleborus en die bloeit hier nog niet eens. Maar ik heb de lila varieteit, misschien is die wat later. Het ziet er helemaal vrolijk uit, zeker die malus-appeltjes . Mooie foto`s hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hè gezellig weer hoor al die foto's! Ik wil ook 'n Sjors!;-)
    Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een sjorsje in de tuin zou ik ook wel willen, dotje hoor!
    Hier bloeien nog steeds rozen en er komt een papaver aan, flink in de knop, zou die nog gaan bloeien?
    Apart jaar, dit tuinjaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit een leuk blog en super foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ein Eichhörnchen in unserem Garten, darüber würde ich mich sehr freuen. Da würde ich auch die Haselnuss-Sämlinge in kauf nehmen.
    Ich dachte die HELLEBORUS NIGER hält sich länger. Für zwei tage werde ich sie auch nicht abschneiden.
    liebe Grüße Susanna

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat Sjors zo gezellig bij je in de tuin loopt. Mooie foto's levert het op.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Thea!
    Wie schöne Fotos du wieder zeigst. Ein Eichhörnchen so nah beobachten zu können ist toll. Geht nicht alle Tage.
    Wirklich schade, dass sich Helleborus nicht länger in der Vase hält. Die Blüten sind ein wundervolles Meisterwerk der Natur.
    VLG Gudi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie foto's weer en zit hier dan ook te genieten en van sjors nog het meest wat een pracht diertje
    *
    zo'n bloglijst werkt super handig ;)

    liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi allemaal
    En zelfs nog aardbeien (kan nu niet meer scrollen of het lang geleden was ? )

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hai hai er was iets mis gegaan op mijn blog snap er nniks van . Ik wilde commetaar geven op een blog en nu staat het bij mij. Heel raar, zie nu na alle voorbereidingen voor workshops hier pas deze leuke foto's. Ik ga dat rare gedoe van mijn blog af halen helaas dus ook jou commetaar. Dus denk niet ....zo die heeft het hoog in dr bol. Als je opeens je antwoord niet meer ziet. hihi. Lief Leni

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.