~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

donderdag 24 december 2009

LIEVE KERSTGROET


.........DE AFGELOPEN WEEK WAREN WIJ NOG EVEN OP VAKANTIE.......MAAR WE ZIJN WEER HEELHUIDS THUIS AANGEKOMEN.........WAT MET ZULK WEER NIET VANZELF SPREKEND IS.......

..........NET OP TIJD OM IEDEREEN EEN VROLIJK KERSTFEEST TOE TE WENSEN..........

.........VOOR ALLEMAAL : IK WENS JULLIE EEN HEEL GEZELLIG VREDIG EN LIEFDEVOL KERSTFEEST TOE...........

12 opmerkingen:

  1. JIj en je familie ook fijne Kerstdagen Thea.
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heej Thea,

    Ik wens jouw en je familie al het goeds van de wereld toe voor het nieuwe jaar.

    groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele fijne feest dagen en een gelukkig 2010 groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Thea,

    Deine Seite gefällt mir sehr gut. Die vielen tollen Fotos! Ich liebe schöne Fotos!

    Wünsche dir ebenfalls frohe Weihnachten und auch schon ein gesundes 2010

    Gruß Guilitta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaarten Thea! Het totale overzicht ziet er zeer fraai uit, maar ook de verschillende details - prachtig ouderwets zakhorloge zag ik er tussen liggen; ben ikzelf gek op.
    Natuurlijk wil ik jou en al je geliefden hele fijne dagen en een gezellige jaarwisseling toewensen. En natuurlijk ook een goed en gezond 2010, waarin ik nog veelvuldig met je hoop te schrijven over onze blogs.
    Groetjes Ton.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Thea. Ik ben te laat om je en fijne kerst te wensen, maar ik hoop dat je dat wel gehad hebt.
    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling toe en een gezond en gelukkig 2010.
    Je hebt er trouwens mooie kerstcollages staan.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij reageer ik hier altijd met dezelfde woorden maar het is gewoon zo ; wat een prachtige , sfeervolle plaatjes !
    Groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo liebe Thea
    habt Ihr einen herrlichen Schnee, bei uns ist alles grau.
    Ein glückliches neues Jahr, Gesundheit ,und Freude am Leben wünscht Dir Jutta aus Österreich

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thea ik hoop dat je net zo'n fijne Kerst hebt gehad als wij. En morgen weer heerlijk een gewone dag! Trusten, liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. merciekes meid ben net terug uit Afrika HAHAHAHAkusje en een heel fijn nieuwjaar gewenst hé

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Thea ich wollte dir noch einen guten start ins neue Jahr wünschen und freue mich das ich ab und an ein paar blicke in deinen Garten werfen darf.

    liebe Grüße Susanna

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.