~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 30 december 2009

WEBLOG G&B


..........VEEL IS ER OP DIT MOMENT NIET TE BELEVEN IN ONZE TUIN.......MEER ZIE JE OP MIJN WEBLOG DIE IK BIJ HOUD BIJ GROEI & BLOEI.....HIER KUN JE ALTIJD EEN KIJKJE NEMEN EN MIJ VOLGEN..........DOOR OP DE NAAM TE KLIKKEN KOM JE VANZELF OP DIE BLOG TERECHT......JE KUNT ER OOK EEN STEM UITBRENGEN EN OOK IS HET MOGELIJK OM EEN REACTIE TE PLAATSEN.......MISSCHIEN ZIEN WE ELKAAR DAAR NOG EVEN...........DAT ZOU LEUK ZIJN...NATUURLIJK........JE VIND ER OOK EEN FOTOBOEK MET ALLERLEI FOTO'S VAN MIJ......DIE JE EVEN KUNT BEKIJKEN.........

..........VEEL VOGELS ZAGEN WE TIJDENS ONS WINTERSE SNEEUW UITJE NAAR DE VULKAANEIFEL.......
.......ER WAREN VOGELS BIJ DIE IK NOG NOOIT IN LEVENDE LIJVE MOCHT AANSCHOUWEN...........NU DUS WEL...ZOALS DE BOOMKKLEVER EN DE GOUDVINK........PRACHT VOGELS......

............VAN MIJ MOGEN ZE OOK GERUST HIER IN ONZE TUIN KOMEN........GRAAG ZELFS......

........IK HEB DE HOOP NOG NIET OPGEGEVEN......WIE WEET..........

......DE NATUUR VERANDERT TELKENS WEER........EN DE VOGELS PASSEN ZICH SNEL AAN........

........ZE MOETEN NATUURLIJK WEL....WILLEN ZE OVERLEVEN........

.......WIJ MOETEN ZE DAAR WEL EEN HANDJE MEE HELPEN.....DOOR EEN VOGELVRIENDELIJKE TUIN AAN TE LEGGEN BIJVOORBEELD.........INSECTEN TE LOKKEN.....

.........WATER EN VOER VOOR DE DIERTJES IN JE TUIN EN OOK SCHUIL MOGELIJKHEDEN......NESTKASTJES OPHANGEN......EN HIER EN DAAR EEN ROMMELIG PLEKJE DAAR ZIJN OOK VEEL DIEREN ERG BLIJ MEE...........VLINDERPLANTEN...OCH IK KAN NOG WEL EVEN DOOR GAAN...........IK BEN NU EENMAAL DOL OP DE NATUUR.......

5 opmerkingen:

  1. Liebe Thea, danke für deine Weihnachtsgrüße. Leider geht es mir gesundheitlich nicht gut, sodass ich wenig Zeit im Blog verbringe.

    Für das neue Jahr vor allem Gesundheit, Glück und Zufriedenheit das wünscht dir von Herzen Charlotte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig zeg. dat zijn dus ook vogels die ik alleen nog maar in duitsland heb gezien en niet hier. Maar het is natuurlijk beide keren genieten. ik wens je goed uiteinde.

    jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vulkaaneifel, dan was je hier in de buurt, prachtige Foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aaaaaaaaaaaah jij hebt nog sneeuw???????????????? hihihihihi maar de vlokjes vallen alweer hé
    Probeer om dit jaar niets voor te nemen
    Want dat kan zorgen voor problemen
    Geniet gewoon van elke dag
    Die je tegemoet komen mag
    De voorbije jaren kunnen we zien
    als een basis voor een spetterende 2010
    Vreugde liefde en een goed gezondheid
    Dat is een zekere wijsheid
    liefs
    callemie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai mam
    We zijn ook vergeten de vogeltjes daar ons adres door tegeven he!
    Want anders waren ze zeker wel komen kijken of je een lekker taartje had buiten staan.

    Groetjes van je dochter uit beringe ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.