~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

vrijdag 18 december 2009

WINTER WONDERLAND


.........MET EEN KLEIN LAAGJE SNEEUW IS DE WERELD METEEN EEN WINTER WONDERLAND........




.........EN EEN KLEIN LAAGJE WAS HET....OCH BETER ALS NIKS...EN ALS JE ER DOOR MOET.......IS HET GEEN PRETJE.....EN EEN ONGELUK IS ZO GEBEURD......

16 opmerkingen:

  1. Ich finde deinen Garten so schön. Ich sehe mir die Bilder immer ewig lange an damit mir ja nichts entgeht.
    Liebe Grüße Susanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schön sieht dein Garten mit ein bisschen Schnee aus! Hier bei uns liegt noch gar nichts, dafür ist es bitter kalt!

    LG Lis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat bij jullie meer sneeuw ligt als hier!
    Hoeft voor mij ook niets er bij te komen. Hoe mooi het er dan ook uitziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Thea je hebt niks teveel gezegd meis...dit is met recht Winter Wonderland...Beeldschoon!

    Fijn week-end,
    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie tuin heb je Thea en een beetje sneeuw maakt er toch een ander plaatje van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er wel heel romantisch uit bij jouw. Hier is niet veel tuin meer te zien alles is bedolven onder de sneeuw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oeps zo weinig hihihihihihi
    er zal nu toch wel meer liggen
    allé ik ben robbedebie hihihi
    fijne feestdagen hé meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Thea ,
    Las net je berichtje, we zijn inderdaad weer terug uit Marokko en hoe we vallen gelijk met onze neus in de kou. Dat valt flink tegen als je normaal nog zonder jas buiten loopt. We dus allemaal lekker aan snotteren. Ach de andere kant ervan is dat het wel mooi is met die sneeuw het geeft weer een heel andere sfeer.(ook te zien op jou foto's je kunt uren naar buiten turen).
    Zelf blijf ik liever binnen hoor en ga echt alleen naar buiten als het nodig is.

    Fijne dagen en vooral een
    liefde vol 2010

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Thea wij hebben toch meer sneeuw gehad dan bij jullie hoor.
    ik geniet dan ook volop. Gisteren heerlijk gewandeld in heb bos, Amsterdamse Bos met 2 vriendinnen en Guusje mijn hondje. Er wordt weer sneeuw voorspeld en ik ben helemaal blij. fijn weekend. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superschöne Winteraufnahmen aus deinem Traumgarten...bei uns waren es heute eisige -14° C.....Gruss Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij hebben meer sneeuw hahaha...
    Leuke foto serie :-)
    Geniet van de koude zondag
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hee, sneeuw, zal nu wel veeeeeeeeeeeeeeeeel meeer zijn, hier heben we een heuse sneeuwstorm, lekker om binnen te blijven, doeiiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Thea,
    Wat heb jij prachtige foto's op je blog staan. Mooi he zo'n winterwonderland. Als het nu maar blijft liggen tot de kerst.
    Fijne dagen. Groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ...hier is het verschil tussen tuin en pad niet meer te zien...
    Mooie foto's !
    Fijne avond , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo

    Wünsche Dir ein schönes Weihnachtsfest und einen Guten Rutsch ins neue Jahr.........Die Ferien haben begonnen und da machen wir es uns mal schön gemütlich,also mal ein wenig auf´s Internet verzichten.....bis demnächst......LG Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, was für einen schönen Garten du hast!!! Wenn meiner doch schon so gewachsen wäre...
    Ich trage dein Blog in meine Linkliste ein.
    Zu deinem Kommentar zu meinen Seifenschachteln: Ja, Ich habe Küchenkrepppapier genommen. Kein Backpapier. Man kann aber auch Zeitungspapier nehmen.

    Ganz liebe Grüße!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.