~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

donderdag 14 januari 2010

FAMILIE ETENTJE


........Hoe zou het er bij de staartmezen er aan toe gaan.......zeggen ze tegen elkaar......heej jongens wie gaat er mee uit eten.......ik weet een heel leuk restaurantje......daar achter in die straat bij huisnummer zoveel en zoveeltig.........

........zegt de rest dan....ja leuk ik ga mee...dat is een goed idee.....hoe laat ongeveer.......prima...we zullen er zijn.........

.........en doffen ze zich ook op....alle veertjes netjes gladgestreken.....elk vouwtje keurig in de plooi.......gel in de haren....nageltjes gevijld.....

........en als ze dan eindelijk kunnen vertrekken met z'n allen...... keurig in het verenpak.....

..........vrolijk kwetterend komen ze onderweg nog een familielid tegen......goh..kom toch ook gezellig met ons mee.......oke......omdat jullie zo aandringen........

........en als ze dan aangekomen zijn op de plaats van bestemming......oma en opa...pa en ma...grote broer en kleine zus....schoondochter...neef en nicht en de kleine ukkepuk.......zeggen ze dan smakelijk eten allemaal of roepen ze dan.....AANVALLUHHHHHHHHHHH...........


..........dat zou graag eens willen weten.........maar helaas ik spreek nog steeds geen mezentaal.........

13 opmerkingen:

  1. Staartmezen. Vaak zie je ze niet.
    Maar pas op! Als je ze ziet zie je gelijk de hele familie! Soms hangen ze met z'n 10en tegelijk aan een vetbal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige boel bij jou. Hier kan ik ook uren naar kijken. Mooie foto's.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mensch Thea ... was ist bei dir was los. ;O

    Sag mal, wie kommen so viele Vögel auch zu uns?

    Wir haben immer 2 - 3 Amseln da ... habe den Eindruck, die lassen da keinen anderen ran. ;O

    Herzlichst, Bea

    PS: Schönes Wochenende!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahahahaha weet je dat het best eens zo zou kunnen gaan zoals jij je voorstelt:-)
    Ze zien jouw tuin als een 5 sterren restaurant.

    Lieve groet irma en een heel fijn weekend en veel plezier met je gasten:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig die staartmezen ik hoop ze hier ook ooit in de tuin te krijgen. Maar misschien wonen we te noordelijk en te weinig groen hier. Dus ik zal ze ergens anders moeten spotten. En ze natuurlijk bij jouw op de site zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooooo dat is mooi Thea.
    Zoveel tegelijk aan het ontbijt. Ik wist wel dat ze in groepjes rond trokken, maar hier in de tuin zie ik er meestal maar twee tegelijk en ook maar heel even ;-(((
    Gr. TInie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Thea wat een mooie foto's en je verhaal is om te smullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thea, meid wat een bijzondere foto's en dan jouw verhaal erbij,
    GEWELDIG...!!!
    Kan je er geen boek van maken, dan sta ik voor in de rij om er één te willen.

    Marijkexx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liebe Thea,
    das ist ja eine ganz bezaubernde Bilderserie. So viele Vögel sind in deinem Garten, aber du sorgst ja auch bestens für die ganze Schar. :-)
    LG Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Thea

    was für eine schöne Vogelschar!
    Danke für deine lieben Kommentare bei mir......dein deutsch ist super!!!!Mit meinem Eiskuchen ist es nichts mehr geworden.....hatte nur eine Springform und da läuft das Wasser ja immer raus.......und jetzt taut es.....dir ein schönes Wochenende!!LG Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo, Thea,
    habe Dein Gartenblog auch gefunden...wunderschön schön ist es bei Dir...herrlich anzuschau'n sind die kleinen Vöglein...

    Ganz lieben Dank für Deinen Kommentar bei mir...ich freu' mich auf's Lesen bei Dir...und habe Dich auch verlinkt.

    Liebe Grüße schickt Dir Traudi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Thea,

    Via Via ben ik op je site gekomen en het spreekt me erg aan,wat een gezellige boel hier!Ik weet niet waar ik het eerst of het laatst zal kijken,hahahha!Kom zeker nog eens terug als ik wat meer tijd heb.

    Met de groetjes,
    @li.
    www.mijnfotosite.punt.nl
    www.alibak.hyves.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Thea, wij hebben geen staartmezen maar ik heb ze wel gezien in Limburg. Gisteren een nachtje bijgeboekt voor begin mei. We gaan met 3 vriendinnen van mij en hun mannen een weekend maar dat vonden Willem en ik te weinig dus hup nachtje erbij. Ik zit echt de weken af te tellen hoor. Heb behoorlijk heimwee. Ik kan me nu al helemaal verheugen en plannen maken.
    Sowiesi moet ik de restaurants en zo uitzoeken waar we gaan eten want ik regel het altijd en met veel plezier. Heel leuk hotelletje gevonden in Schin op Geul. Eind juni gaan we dan weer met zn tweeen en waarschijnlijk in september.
    Ik wens je een hele fijne week toe. Ik ben blij dat de sneeuw weg is. En jij?
    liefs Hélène

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.