~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zondag 10 januari 2010

IJSKOUD DE LEKKERSTE


.........ZO ZAG ONZE ACHTERTUIN ER EEN WEEK GELEDEN UIT.......INTUSSEN IS ER AL WEER VEEL SNEEUW VERDWENEN........

........VOORAL MET EEN BLAUWE LUCHT ERBOVEN EN HET LIEFST OOK NOG EEN ZONNETJE....DAN DAN ZIET HET ER GEWELDIG UIT......

.........IK HEB EEN HEERLIJKE IJSTAART GEMAAKT.....LEKKER MET ZO'N WEER......GRAPJE.....NIET LEKKER MAAR MOOI......

.......IK HEB EEN TULBANDVORM GENOMEN EN DIE VOL WATER BUITEN NEERGEZET........HET DUURDE WEL EEN PAAR DAGEN ALEER HIJ HELEMAAL BEVROREN WAS.......


..........DAARNA HEB IK DE IJSTAART OP EEN BORD GESTORT EN GEDECOREERD.........ZOLANG HET BLIJFT VRIEZEN BLIJFT HIJ MOOI........

...............IK WIL ER NOG EEN PAAR BIJ MAKEN......EN DAN ER EEN LEUK HOEKJE MEE CREEËREN OP DE TUINTAFEL.....DAT ZIET LEUK UIT EN KOST NIKS........

........ALS JE ER OOK EEN WILT MAKEN....LET OP WAAR JE HEM NEER ZET.....ALS HET ONVERWACHTS GAAT DOOIEN WIL JE NATUURLIJK GEEN SCHADE OPLOPEN.......IK HEB ER NOG WAT BIJ GEMAAKT...KIJK HIER MAAR........

11 opmerkingen:

  1. Leuk idee Thea ik ga er zo meteen nog even eentje buiten zetten. Wij zitten nog midden in de sneeuw, ben net een blokje wezen wandelen en heb zelfs sneeuwduinen moeten trotseren. Ben benieuwd wat we deze winter nog allemaal krijgen. Er mag nu in ieder geval niet gezeurd worden dat we geen winters meer hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo
    der Schnee steht deinem Garten gut!!! bringt die Formen nochmal richtig raus....Eiskuchen ist eine Superidee,vieleicht "backe" ich auch noch welchen.....LG Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dein Kuchen sieht ja echt lecker aus, den könnte ich auch mal backen :-)

    LG Lis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo lieve Thea,bij ons weer behoorlijk wat sneeuw gevallen. Eerlijk gezegd mag het wel weer gaan dooien hoor maar er is voorlopig geen sprake van. Nou ja dan maar genieten van het mooie wit. Hoewel ik van alles in de tuin doe voor de vogels, komen ze amper bij mij. Ik heb zelfs een heuse taart voor ze gemaakt. Ik voel me beledigd. Dan niet! de taart was best goed gelukt hoor. lang niet zo mooi als die van je dochter want dat zijn echt pronkstukjes. ik ga zo koffie zetten hmmmm. ik wens jou een hele fijne week toe. ik begin echt heimwee te hebben naar zuid Limburg hoor. Ga 30 april in ieder geval.
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha, ook hier staan de taartjes, leuk hoor, beidewei, je shoppie heeft al veel bezoekjes gehad, ik geloof dat het weer goed gaat. liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihih maar ik hoef geen stuk van deze taart hahahhaa
    en neen geen fotooeks genomen van de tuin d'er zijn er genoeg met sneeuwportretten hahahahahaahah
    knuf van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, hier heb je ook ijs. Mooi ook alle witte toefjes sneeuw op de planten.
    Van mij mag het nog even zo blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje, is bij jouw de meeste sneeuw al weer weg? Hier is net nog een buitje stuifsneeuw gevallen.

    Brrrrr, die ijstaart, mooi maar frisjes, doe mij maar een lekker kopje soep met dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo Thea,

    möchte mich ganz herzlich für deinen Besuch auf meinem Blog bedanken.Sandra hat mir ein wenig geholfen,bin ihr sehr dankbar dafür(ser Computer ist nicht unbedingt mein bester Freund)finde aber diese Gartenblogs total schön und spannend.
    Freue mich schon auf viele neue Bilder und werde in Zukunft(so der Computer will)selbst auch neue Bilder einstellen.

    tot ziens
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er weer erg mooi uit Thea! Vooral de foto's waarop je hebt ingezoemd op de besneeuwde takken vind ik prachtig,echt artistiek. Je idee voor een ijstaart vind ik kostelijk. Iets voor Maricarmen als ze straks weer thuis is. Moet alleen even afwachten of Isabel haar bakvormen hiervoor wil uitlenen.
    Maar waar ik je nu vooral voor schrijf is om je te bedanken voor je fijne en meelevende woorden in je reactie. Had het werkelijk niet breed sinds de eerste berichten over de aardbeving. Dankje Thea, 't heeft me echt goed gedaan.
    Groetjes,
    Ton.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk die ijstaart !
    Groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.