~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zondag 17 januari 2010

VOGELTELSPEL


.........LID VAN DE VOGELBESCHERMING ZIJN WIJ AL HEEL LANG........EN IK HEB DAAR OOK WEL EENS MEEGEDAAN MET EEN WEDSTRIJD WAARVOOR JE DAN FOTO'S MOET INSTUREN.....een tijd geleden kreeg ik de vraag of ze foto's van mij mochten gebruiken voor spelletjes op hun website of op andere wijze......

...........mijn naam zou er dan bij vermeld worden....en werden ze gebruikt voor een spelletje, dan zouden ze het aan mij laten weten.......op dit moment loopt het vogeltelspel.....daar zie je een fotootje van mijn BOOMKRUIPER voorbijkomen...leuk he.......
...........wil je het spelletje spelen...klik dan HIER....

7 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen waar hij precies gebruikt word. En ja hoor ik heb hem gevonden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen en voelen
    Je voelde je logischerwijs zeker helemaal vereerd ?
    Ga zo eens op die site kijken, maar wilde jou eerst beantwoorden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk voor je !!!!
    Fijne dag , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het spel even gedaan. Maar was veeeeeel te traag om in de prijzen te vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Thea
    Wir sind immer bemüht dass unsere Vögel im Garten Futter haben.
    Dein Bild ist sehr schön gelungen. Ich komme beim fotografieren der Vögel immer zu spät.
    LG Jutta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea,

    Wat leuk dat je weer een reactie achterliet op mijn blog. Ik wil er echt weer tegenaan gaan dit jaar, zowel met de tuin als met mijn blog.

    Jouw blog ziet er ook weer gezellig uit! Ik ga snel nog wta stukjes lezen.

    Succs met de nieuwe zaden!

    Groetjes,
    Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo, Thea,
    das ist ja ein süßer kleiner Vogel,
    ist das ein Baumläufer?

    Liebe Grüße
    von Traudi

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.