~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

maandag 8 februari 2010

DIKKE LAAG





.........Vorige week zaterdag en zondag sneeuwde het hier....maandag en dinsdag kregen we er telkens weer een laagje bij.......zo'n dikke laag hadden we hier nog niet deze winter........Het ziet er betoverend uit ja....dat moet ik toegeven......maar stiekum hoop ik dat dit de laatste sneeuw voor deze winter was......zo langzaam aan heb ik het helemaal gehad met die winter.........

9 opmerkingen:

  1. Liebe Thea,
    das sieht sooo schön aus, wenn alles im Garten beschneit ist...
    aber ich muss Dir Recht geben, so langsam kann es auch aufhören mit dem Schnee...

    einen schönen Wochenanfang wünscht Dir Traudi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Thea
    Bei uns ist der Schnee endlich weg....aber es werden schon wieder zweistellige Minusgrade gemeldet.....so schön dein Garten auch mit Schnee aussieht.....ich denke wir warten alle auf Frühling...Grüne Grüße Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het blijven prachtige beelden. Ook al ben ik het zat ;)
    Heb gisteren al weer heerlijk even een uurtje in de tuin gewerkt. Alvast wat snoeiwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Thea!

    Dein Garten ist mit Schnee auch ein echtes Highlight.

    Hier hat es heute auch wieder geschneit.

    Ja, aber auch ich hätte gerne Frühling ... 38 Tage ... richtig?

    Dir eine gute Restwoche!
    Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en elke keer denk je, ha de sneeuw is weg, kan je weer fietsen en ja hoor er ligt weer een laag, maar mooi blijft het. Over een week of drie begint langzaam het voorjaar te komen moet je maar denken, En die drie weken komen we nog wel door.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laat je verwennen Thea :-)
    Het is bijna VALENTIJN hihihihi...

    groetjes

    Kareltje & Anja :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie sneeuwfoto's...........hier blijft het ookmaar sneeuwen. Er ligt ondertussen al weer een flinke laag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Liebe Thea,
    dein Garten sieht so verschneit wunderschön und herrlich romantisch aus. Trotzdem reicht es nun mit dem Schnee. Es soll endlich Frühling werden!
    LG Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. et zijn mooie plaatjes maar nuw illen we weer wat met groen!!!! :)), beidwei, mijn mailbox ist kaputt, kenniesien offewattrugschreefthet? :)) liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.