~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 31 maart 2010

BELEEF DE LENTE...




.......Akebia Quinata.....

........Boeketje sneeuwklokjes.....Schneeglöckchen......

........Mijn gevonden Helleborus...........

.........Findelkind.........


..........Narcis Rip van Winkle.........



........Gehakkelde Aurelia.....Polygonia c-album........



...........................................................................................................................................................................................................................................................Lieveheersbeestje......Marienkäfer.....

.........Scilla Siberica.........Uitgezaaid tussen de stoeprand......Sämlingen zwischen den Pflastersteinen.........

21 opmerkingen:

  1. Liebe Thea,
    erstmal herzlichen Dank für deinen netten Komentar in meinem BLOG - Du hast ja wirklich einen zauberhaft strukturierten Garten - gerade deine Winterbilder haben mir so gut gefallen.
    Habe schöne Osterfeiertage mit frühlingshaftem Wetter.
    LG Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha,leuk je weer te zien met een heel mooi en fris logje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Thea,
    ich möchte dir gerne einen Ostergruss hierlassen! Deine Helleboren - ganz schön!

    Liebe Grüsse und ein frohes Osterfest, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Thea,
    danke sehr für diese schönen Fotos... Helleborus...ein Traum in rosa...

    liebe Grüße zu Dir
    ein schönes Osterfest wünscht Dir Traudi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's, je speelt met licht, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Thea.
    Mooi te zien dat jij en ik dezelfde bloemetjes in de tuin hebben staan / klimmen.
    Behalve die narcis die bezit ik niet. En de gehakkelde aurelia zag ik voor twee weken terug ook al in de tuin.
    Vandaag zie ik hagel, natte sneeuw, zon en regen en een behoorlijk windje. Geen lente weertje waar we op zitten te wachten.
    Ik wens je fijne paasdagen, gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's heb je weer geplaatst. En je Akebia zit al flink vol knoppen zo te zien. Ik vertroetel de mijne goed in de hoop dat hij ook zo mooi word.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Thea,prachtige kleurenpallet.

    Hele fijne paasdagen toegewenst,gr inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Thea,

    Ja dat witte kistje (van action), wat was het een koopje he?

    Ik heb het doosje alleen maar mat wit geschilderd en wil mijn kantjes erin gaan bewaren. Hij staat nu alleen maar mooi te wezen in zijn eenvoud, met dat ene barokke detail.

    Je zou ook op het deksel een barok motief kunnen afplakken b.v. aan weerszijden of juist diagonaal over de gehele doos. Daarna schilderen, plakplastic verwijderen en dan heb je een naturel motief er op staan.

    Ben benieuwd wat jij er mee gaat doen, ik zie het wel ter zijner tijd,

    Fijne paasdagen groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne paasdagen
    geniet en eet niet teveel eieren hihihi...
    Anja :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Thea
    Die Scilla sibricia gefallen mir sehr gut, bei uns heißen sie Blausternchen.Genieße in deinen schönen Garten ein frohes sonniges Osterfest.
    LG Jutta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh wat is de lente toch geweldig en prachtig zoals alles uitloopt en bloeit,je hebt echte geniet foto`s geplaatst,ik wens je een heel fijn paasweekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Thea, prachtvoll sieht dein Garten aus.
    Die Hasenglöckchen vermehren sich rasend schnell, sehen immer entzückend aus. Bei mir blühen sie auch.

    Wünsche dir und deiner Familie ein schönes Osterfest.


    LG Waltraud

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Thea,
    Wat heb je mooie foto's gemaakt. Vooral van je kerstrozen. Geweldig. Fijn dat het weer lente is, nu nog een beetje meer zon....
    Fijne Paasdagen.
    Groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Thea.
    ich wünsche Dir ein schönes Osterfest und gutes Wetter,damit Du Deine schönen Blüten auch genießen kannst:-)) hier regnet sehr viel und nur ab und zu schaut die Sonne heraus. Liebe Grüße Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Liebe Thea, deine schönen Blumenfotos lassen hoffen, dass der Frühling da ist.

    ein frohes und sonniges Osterfest wünscht dir Charlotte.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Liebe Thea,
    ich wünsche dir ein frohes Osterfest mit hoffentlich auch ein paar schönen Sonnenstunden. Im Moment sieht es leider bei uns nicht so aus...es regnet!
    Deine Frühlingsbilder sind wieder so wunderschön...:-)
    LG Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo
    wollte nur kurz frohe Ostern wünschen!!superschöne Bilder!!!Grüne Grüße Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk om al die lenteverrassingen weer te ontdekken hè ?
    Mooi op de kiek gezet.
    Ook fijne Paasdagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. tja ik beleef de lente met volle teugen hoor!
    dikeknuf van mie en met een dagje vertraging vrolijk pasen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Thea,
    Deine Bilder sind zauberhaft und sehen romantisch aus. Und wie schön die Christrosen bei dir blühen. Meine haben dieses Jahr gar nicht geblüht, dafür haben sie vergangenes Jahr nicht aufgehört zu blühen. Aber dann habe ich sie versetzt und das haben sie mir anscheinend übel genommen. Mal sehen ob es nächstes Jahr wieder wird.

    Dir eine schöne Woche
    gruß Guilitta

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.