~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 3 maart 2010

FOTOWEDSTRIJD GEWONNEN....



.......Met deze foto van de twee staartmezen heb ik de fotowedstrijd van de maand Februari gewonnen.....bij het Belgisch tuinforum waar ik lid van ben.........Een leuk forum......Was het voorheen alleen de eer.......en stond je foto een maand lang op de voorpagina van DEZE SITE....sinds deze maand is er ook een prijs aan verbonden.....Wat dat is, geen idee...ik laat me verrassen........Neem een kijkje en meld je aan als lid........bij HET FORUM.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
........Yes......Ich habe gewonnen! Das Foto-Wettbewerb des Belgischen Garten Forum ..... mit diesem Bild von beiden Schwanzmeisen......Schau mal HIER.........

13 opmerkingen:

  1. Hallo Thea,
    mein holländisch ist zwar nicht besonders gut, aber soweit ich verstehe, hast Du einen Fotowettbewerb mit diesem Foto gewonnen. Das ist aber auch wirklich ein besonders gelungenes Foto von den Schwanzmeisen. Herzlichen Glückwunsch!

    Liebe Grüße von Bärbel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Thea,
    ist das toll!!! Proficiat!!!
    herzlichen Glüchwunsch, ich freu' mich mit Dir!!

    Liebe Grüße schickt Dir Traudi, die das Foto einmalig findet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herzlichen Glückwunsch auch von mir,liebe Thea!!! LG Annely

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk is dat . Gefeliciteerd.
    Ben benieuwd wat je hebt gewonnen

    een prettig weekend, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herzlichen Glückwunsch Thea!
    Sie sehen auch allerliebst aus, deine Schwanzmeisen.

    LG Waltraud

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herzlichen Glückwunsch!! oh ich kann deine Freude verstehen...ist aber auch ein besonders schönes Foto! Grüne Grüße Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou ja zeg, sogar hier wirt deutsch geredet, also muss ich das auch machen. gratuliere Frau troes, wunderbar. Da können sie richtig stolz drauf sein. GLG, frau Jeany

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Thea...HERZLICHEN GLÜCKWUNSCH..das Foto ist Dir aber auch toll gelungen. Ich danke Dir für Deine lieben Kommentare..leider wird´s nichts mit Gartenarbeit am Wochenende...es regnet schon den ganzen Tag und ich glaube das wird nicht besser.ich wünsche Dir ein schönes Wochende..Liebe Grüße Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ich gratuliere dir. Ist aber auch ein gelungenes Bild
    Liebe Grüße Susanna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo liebe Thea,
    Herzlichen Glückwunsch, das Foto von den Schwanzmeisen ist super toll geworden. Leider ist es für die Vögel (und für uns) immer noch soooo kalt! Wir wollten heute eigentlich Bäume schneiden aber bei dieser Kälte....
    Ganz herzliche Grüße und ein schönes Wochenende
    Bine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is helemaal terecht dat jij een prijs gewonnen hebt met een van je foto`s. Ik vind ze altijd prachtig en ik weet uit ervaring dat het ontzettend moeilijk is, om de juiste kiek te maken. Spannend hoor, om te wachten op je prijsje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met deze eer en onbekende prijs !
    Maar het is inderdaad ook een hele mooie foto.
    Dag, leeftijdgenootje :))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk joh, dat je zo een prijs won met die foto, die ook heel mooi is inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.