~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

dinsdag 10 augustus 2010

WEER GEWONNEN


........Weer gewonnen: de fotowedstrijd van de maand Juli bij Het TuinForum be........

.......Ook hier is de winnende foto een maand lang te bewonderen.......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.......Schon wieder.....habe Ich das Foto-Wettbewerb gewonnen......

19 opmerkingen:

  1. Herzlichen Glückwunsch liebe Thea, Dein Foto ist einmalig schön.

    Herzliche Grüße
    von Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Thea,
    bei diesem traumhaften Foto ist das auch kein Wunder! Herrlich wie Du das Licht eingefangen hast. Herzlichen Glückwunsch!!

    Liebe Grüße von Bärbel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. herzlichen Glückwunsch, liebe Thea, ein traumhaft schönes Foto!!

    liebe Grüße zu Dir von Traudi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Thea,foto is ook schitterend,gefeliciteerd.

    Gr Inka en Andre

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd,wat gaaf dat je weer hebt gewonnen,het is ook een prachtige foto,ik ben helemaal happy met de zaadjes,fijne dag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea,

    Het is ook een hele fraaie foto! Proficiat!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een feest om naar te kijken en een welverdiende prijs Thea.
    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Herzlichen Glückwunch liebe Thea, dein Foto sieht auch super aus.

    LG Waltraud

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd!!!!!
    De foto is Prachtig.

    Lieve groeten, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je meedoet met mijn giveaway, en nee hoor ik heb maar 1 zo'n mes gevonden op een brocante.
    Fijne dag,
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ♥ Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha... amei!
    Belíssimas fotos!!!
    Está tudo muito lindo, criativo e de bom gosto.
    Bom fim de semana!
    Tudo de bom!!!♥
    Beijinhos.
    Itabira♥♥
    ♥♥Brasil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje mineetje, het is inderdaad een prachtig shot, Thea. Die zon erop, super!
    Een fijne avond en gezellige zondag. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Thea ,gefeliciteerd en het is hier in Zwolle nog droog ze hadden slecht voorspelt dus we wachten af .

    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Thea!

    Wat een mooie foto! Schitterend... Je blijft er naar kijken...

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Thea, sorry maar het blogspot blog is nog in wording. Ik vind het erg moeilijk om de overstap te maken maar ben niet tevreden over mijn huidige blog. Ik merk dat de bezoekers moeite hebben met het reageren en de 'loop' van de blog. Hier krijg ik trouwens een heel andere Thea te zien. Een prachtige foto! Ik dacht al waar haalt ze toch al die creatieve inspiratie vandaan.... zit eigenlijk ingebakken zeker LOL. Groetjes een fijne middag en toto hoors. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thea wat geweldig leuk en helemaal verdiend! Wat hebben we een goddelijke zomer hè. We worden nu ook weer zo heerlijk verwend met terrasjesweer. Fijn week-end!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O wat dom ik vergeet m'n naam er onder te zetten.
    Liefs van Leonie
    www.tanteloe.com/Weblog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuk leuk! en welverdiend ook.
    groetjes,
    hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Herzlichen Glückwunsch!!!!
    Grüne Grüße Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.