~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zaterdag 21 augustus 2010

ZOMER BLOEIERS


.........Veel foto's heb ik niet gemaakt....de laatste tijd......met al die regen.......

.......Gelukkig had ik er nog wel een paar op de digitale plank liggen.....van die mooie zomerbloeiers.....


...Fotos habe ich nicht viel gemacht.....In letzter Zeit mit den regen.......Zum Glück hatte ich noch einige auf dem digitalen Regal liegen..........von die schönen Sommerblumen........

16 opmerkingen:

  1. Hay Thea,

    Meis wat een prachtige foto's!
    Ik ben er weg van...wat een kleuren.
    De natuur is toch geweldig, er is niks mooiers vind je ook niet?
    Ook al regent het buiten, op jouw blog schijnt het zonnetje..heerlijk!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh beautiful flowers Thea. I love the pretty 'kaleidoscope' of colours!

    Jeanne
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was für eine herrliche Blütenpracht, sehr, sehr schöne Aufnahmen.

    Einen schönen Sonntagabend
    wünscht Dir
    Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor de tweede keer, wat ik toch altijd verkeerd doe op deze blogspot's dat weet ik niet maar de reactie plaatst die nooit in één keer. Dus bij voorbaat kopieër ik mijn reactie al en dan wil die ook nog niet plakken ;-(((((

    Ik was ook lang niet geweest, in de zomer is het toch minder.
    Dan gaan we fietsen en buiten meer genieten.
    Mooie bloemetjes in je tuin Thea.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke lay-out van de foto's, met welk programma heb je dat gedaan?

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hier ben ik dan weer
    tja na madeira zat ik 17 dagen in cadzand
    en dan na een paar dagen terug een weekje weg
    nu benik thuis en blijf ik thuis
    en wat is er op komst?????
    wat heb ik gemist?
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ... maar de plaatjes die je geschoten hebt zijn prachtig! Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooo wat een mooie lieve plaatjes! Ik heb er van genoten Thea. Schitterend. Trusten voor straks:-) Ik duik er zo al in. Komt misschien een keer per jaar voor dat ik zó vroeg ga...
    Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Thea,

    Het is even geleden dat ik je blog bezocht hebt, maar inmiddels weer helemaal bijgelezen. Wat een prachtige foto's heb jij gemaakt. En gefeliciteerd nog.... Prachtig hoor.
    Bloemen blijven boeien. Wat een schoonheden.
    Groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liebe Tha, du hast wunderschöne Collagen mit deinen schönen Blüten erstellt.
    Ein sonniges Weekend wünscht dir Jutta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo
    wunderschöne Fotos...gut wenn man auf solche Regale zurück greifen kann ....
    Grüne Grüße Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo liebe Thea,
    vielen Dank für Deinen Besuch und Deinen lieben Kommentar. Auch ich finde, dass Du ganz wundervolle Collagen mit den Blüten gezaubert hast.
    Viele liebe Grüße und eine schöne Woche wünscht Dir Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Thea, je collages zijn prachtig geslaagd, ik vind het erg leuk.

    Wens je een leuke tijd

    LG Waltraud

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ... niet veel misschien ( voor jou ) maar deze zijn zeker de moeite waard ! Erg mooi !
    Groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Thea, prachtige foto's maak je van je bloemen en planten in de tuin. Zo te zien heb jij ook veel buxus staan. Prachtig! Bedankt voor je reacties op mijn blog, ik vind het leuk om ze te lezen. Ik ga je tuinblog volgen hoor! Wie weet wat voor leuke ideetjes ik er op kan doen. Er moet nog een heleboel bij ons in de tuin aangepland worden! Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige bloeiers,wat raar ik zie geen posten van je in mijn leeslijst,van meer niet trouwens,ga eerdaags even kijken wat ik allemaal heb gemist,ehmm de boeken liggen op zolder,maar de boekenkast ga ik verkopen,eigenlijk wil ik de spullen verdelen in huis,maar de poezen slopen alles,dus vandaar die kast vol gepropt,ja alles is zeker duur,maar verzamel lekker door,nu even niet dan,want geld is op haha,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.