~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

woensdag 13 oktober 2010

HERFST BOEKETJE


........Een poos geleden zag ik op een weblog een boeketje gemaakt van bladeren.....Het waren wel andere bladeren als die in mijn tuin liggen.......



........Maar het lukt hiermee ook wel......ik gebruikte bladeren van de druif, zonnebloem en catalpa....Mijn manier van bloemen maken is iets anders als de hare....Ik maakte ze zoals ik al talloze bloemetjes voor boeketjes draaide....maar het idee is van haar.....ere wie ere toekomt......

......Vor einiger Zeit sah ich auf einem Blog einen Strauß aus Herbst Blätter....Die Blätter sind leider nicht wie die in meinem Garten....Aber es geht auch mit diese Blätter....Mein Weg Blumen zu machen ist etwas anders als ihre.....

.....Ich habe sie gemacht...so wie ich schon viele viele Blumen für Kleine Sträußchen gemacht habe.....Aber ihre Idee ist...Ehre wem Ehre zukommt....Ich benutzte Blätter der Trauben...Sonnenblumen und catalpa.....

18 opmerkingen:

  1. Dat heb je erg mooi gedaan Thea.
    Ook al was het niet jou idee, je hebt ze wel zelf gemaakt.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Thea
    Großes Kompliment, es ist sehr kreativ und schön geworden. Ich bin diesbezüglich sehr ungeschickt, leider !!
    Liebe Grüße Jutta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Thea,
    wow, das sieht einfach großartig aus! Auch von mir ein großes Kompliment. Ich glaube nicht, dass ich so etwas hinkriegen würde.
    LG Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo liebe Thea, oh - was für eine tolle Idee und Du hast sie zauberhaft umgesetzt - die sehen richtig gut aus....Kompliment
    Groeten
    Aiko

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan Thea....

    Ik had dat blog ook gezien, het eerste wat ik toen gedaan heb was de tuin inlopen en ook geprobeerd om van die leuke roosjes van bladeren maken.
    Dat mislukte bij mij...maar jou bloemetjes zijn ook erg goed gelukt. Mooie boeketjes

    Moet weer maar eens de tuin in ;)om leuke bladren te zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thea wat een geweldig idee!! en weet je ik ga het natuurlijk ook van je gappen hihihi heerlijk!! straks allemaal blad bloemen over de blogs.
    Laat ze maar komen ik vind ze super!!!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Thea,
    Deine Blätterröschen sehen sehr schön aus. Das ist eine tolle Idee für kleine Geburtstagsgrüße, wenn draußen nichts mehr blüht.
    Danke für die Anregung.
    GlG Bernstein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee
    al is hen niet van jou je hebt het wel heel mooi uitgevoert
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee, ik ga morgen ook meteen even proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thea,

    Echt heel kunstig gemaakt! Het lijkt wel kunst!! Fraai hoor!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Liebe Thea ,die Blüten sehen wunderschön aus .Ist eine tolle Idee!!LG Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, die sehen ja echt klasse aus. Muss mal schauen wie sie gemacht sind, vielleicht versuche ich es dann auch einmal!

    LG Lis

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Thea, das ist ja ein Zufall. Ich habe darüber ja in meinem Blog berichtet. und ich denke das du nichts dagegen hast, wenn ich dich in meinem Beitrag verlinke. So schöne *Sträusse* müssen gezeigt werden ! Ich mach das mal, weenn du es nciht möchtest, nehm ich dich wieder raus, ja ? Lg Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk, Thea, ik vind het echt heel mooi geworden!!!

    Zo kan je van al die mooie blogs nog hele leuke ideeën halen...

    Groetjes Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohh wauw dat is helemaal te gek,wat prachtig gedaan,ik ben helemaal verliefd op je boeketje,lieve groetjes Joke,ik zie trouwens nu je post in mijn leeslijst,eerst niet meer,raar is blogger soms.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, das ist ja mal was ganz anderes. Sieht klasse aus, tolle Idee! Muss ich demnächst auch mal ausprobieren.

    Liebe Grüße von Bärbel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Thea,

    ik heb deze blog van je ook eens doorgelezen, deze is ook al zo leuk!! Ga ik ook volgen!
    Ik moet zowat een uur per dag besteden aan al die blogs die ik graag bij wil houden haha.

    Gaat ook best veel tijd om in zitten bij jou om ze bij te houden denk ik?

    Wel mee doorgaan in ieder geval! Ik lees ze graag!

    Groet,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Thea, hier ben ik dan/al, die van jou zien er leuke uit. Dit blog ziet er ook erg mooi en gezellig uit, ik ga me ook hier als volger opgeven. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.