~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zaterdag 16 oktober 2010

HET REGENT.....


......Het regent.....het regent....Och ja...dat hoort bij de herfst zullen we maar zeggen.......

........Maar ook regendruppels zijn mooi........



......Es regnet.....es regnet.....es gehört zu den Herbst sagen wir...aber Regentropfen sind auch manchmal wunderschön......

22 opmerkingen:

  1. Dat vind jij ook?
    Gelukkig, dan ben ik niet de enige die regendruppels echt wel mooi vind

    Ik kom telkens voorbij een roos, die vol met druppels hangt, en vind dat toch mooi.

    In de regen staan bij je ( lees ons) werk, is watminder, maar er zijn gelukkig goede regenpakken tegenwordig, en ach als je er eenmaal in staat is het niet erg meer..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sehr schöne Regenbilder hast du gemacht. Trotzdem hätt ich gerne noch etwas Sonne.
    LG Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fotos mit Regentropfen können sogar sehr schön sein, wie man auch gut bei deinen tollen Fotos sehen kann

    LG Lis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Thea,
    Deine Bilder sind traumhaft schön. Ich werde gar nicht fertig mit Betrachten. Immer wieder entdecke ich auf den Bildern etwas neues. Wie kleine Spiegel, Glasperlen und Diamanten sehen die Tröpfchen aus und veredeln die Pflanzen und Blüten. Regen kann sooooo schön sein, deshalb bin bei Regen gerne draußen.
    GlG Bernstein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad ja.......het regent en als je nog zoveel in de tuin te doen hebt als wij dan is het natuurlijk minder maar ja, wat doe je eraan!
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het nadeel is dat de regen steeds kouder wordt hoe dichter we bij de winter komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Regendruppels.
    Het zijn net diamantjes..
    Prachtig.
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo liebe Thea, Deine Bilder wecken sogar bei mir eine Art Sehnsucht nach "Regen"-Motiven - also so schöööööne Momente - wie kleine Kristalle - einfach hervorragend eingefangen.....Dazu die Farben der Blüten und kleinen Früchte.
    Wuff und LG
    Groetjes
    Aiko

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje Thea, dat zijn werkelijk PRACHTIGE foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wunderschöne Bilder!!!Du bist ein wahrer Profifotograf!!Ich freue mich schon auf deine Salzteigbilder .Bei mir ist halt alles sehr rustikal,Lach.Liebe Grüße Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Liebe Thea,
    traumhaft schöne regentropfen bilder hast du gemacht.danke für deinen besuch habe mich darüber
    sehr gefreut.
    wünsche dir eine schöne woche und sende dir liebe
    grüße,Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi al die druppels op je planten. Zo geniet je toch nog van de regen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Liebe Thea,
    dass der Regen durchaus seine schönen Seiten hat, beweisen deine Fotos sehr eindrucksvoll. Wirklich ganz großartige Aufnahmen zeigst du hier.
    LG Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige foto's! Mag ik vragen welke camera je hiervoor gebruikt?
    veel liefs,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige foto's Thea! Heerlijke tijd hè, de herfst. Tis al weer bijna week-end...:-)
    Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo maak je van de regen een feest Thea.
    Prachtige druppelfoto's heb je gemaakt.
    Hier is het nu het meest droog, toch wel fijn ;-))
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. sehr schöne Fotos sind hier im Blog.
    Besonders die mit den Regentropfen. Man spürt den Herbst und die Liebe.

    LG
    bElla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Thea

    Deze tuin- en natuurfan kwam langs en laat nog eens een berichtje achter.

    Groeten uit het Vlaamse Waasdland
    (waar heden namiddag de zon volop scheen :-)

    Rudi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Thea,

    ganz schöne Bilder! Ich liebe es ebenfalls, die Regentropfen zu fotografieren. Alles, was die Natur bietet, ist doch schön!

    Liebe Grüße, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hej Thea, wat een mooie foto's, zo helder met die regendruppen! Ik hou niet zo van al die regen maar toe maar... 't Hoort erbij hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bedankt voor jou reactie op mijn blog. Jou blog springt eruit door al die mooie foto's.

    Erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zoo wat heb je prachtige foto`s gemaakt,soms vind ik het ongelovelijk wat je allemaal met een camera kan,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.