~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

zondag 10 oktober 2010

INDIAN SUMMER


.........Wat een heerlijk herfstweertje hadden we de afgelopen week......

.......Was für ein wunderschönes Herbstwetter hatten wir in der vergangenen Woche.......

...Ik heb nog maar eens een rondje gemaakt met de camera in de aanslag......

........Mit der Kamera bereit habe ich noch einmal einen Garten Tour gemacht......

........Woorden zijn hier eigenlijk overbodig......

......Ich finde....Worte sind überflüssig.....

.....De foto's spreken voor zich......Die Bilder erzählen ihre eigene Geschichte.

.....Leuk he als zo een vlinder denkt dat je ook een bloemetje bent....

.......Vielleicht denkt der Schmetterling ich bin auch eine Blume........

16 opmerkingen:

  1. Schitterende foto's Thea. Ik kan wel zien dat je net zo van de herfst geniet als wij. Fijne dag! Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thea,

    Wat een prachtige bloemen heb je nog in de tuin staan. Mooi vastgelegd! Lekker genieten is het met het mooie weer!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk... dat 'slaapkamergeluk' in dat zinken bakje.
    En die viooltjes, hoe schattig zo op een rijtje.

    Inderdaad lekker weertje momenteel, al heb ik er gisteren niet veel van gemerkt, omdat we naar het Cirque de Soleil in A'dam geweest zijn.

    Vanuit Brabant ben je daar een hele dag zoet mee, heen en weer reizen-kijken en eten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Thea,

    Wat gezellig dat je op de thee kwam ;-))
    Jouw foto;s zien er heerlijk uit, het is ook nog steeds zo mooi in de tuin. Toch niet voor te stellen dat we over 10 weken de kerstboom hebben staan? Ik wil nog op en top genieten van alles dat nu nog zo uitbundig bloeit!
    Groeten,
    Jacoba

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liebe Thea,

    ich komme nochmal aus der Blogpause, um deine schönen Bilder zu betrachten!

    Ja, vielleicht denkt der Schmetterling, dass du eine Blüte bist!

    Ganz herrliche Impressionen, besonders natürlich das Eichhörnchen! Aber alles!

    Lieben Gruss, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Thea,
    Deine Blüten- und Tieraufnahmen sind wieder einmal wunderschön, da sind Worte wirklich überflüssig! Auch wir hatten in den letzten Tagen einen traumhaften goldenen Oktober, wäre schön, wenn es noch ein bisschen länger so bliebe...

    Liebe Grüße von Bärbel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er bloeit nog heel wat in jullie tuin en ik zie dat je bruine vriendje er ook al weer is. Wat was het een prachtig weer zeg. En nog steeds trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat word ik toch altijd blij als ik met je mee mag met een rondje door je tuin!!! Je maakt zulke mooie foto's dat ik bijna het gevoel heb het zelf te hebben gezien... Dank je wel!!!
    Ik vind het geweldig!!!

    Groetjes Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk, dit bezoek bij jou in de tuin! Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liebe Thea,
    du hast ganz recht, deine phantastischen Bilder sprechen wirklich für sich! Dein Garten ist so schön! Der Herbst verwöhnt uns momentan noch einmal aufs schönste. Genießen wir diese schöne Zeit. :-)
    LG Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Liebe Thea,

    wie schön, dass du in meinem Blog gelandet bist. Dadurch konnte ich einen Gegenbesuch starten und was ich hier bei dir sehe, hat mich ganz verzaubert. Ich komme bestimmt wieder.

    Liebe Grüße von Elvira aus dem Rosengärtchen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liebe Thea ... dein Garten ist einfach ein Traum! ;)

    Fröstelt es bei euch auch schon?

    Hier war es heute bitterkalt. ;))

    Herzlichst, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Traumhafte Bilder, bei denen Worte wirklich überflüssig sind.
    Obwohl ich zugeben muss, dass ich auch so gerne Eichhörnchen im Garten hätte und mich die Bilder fast ein bißchen neidisch werden lassen.
    GlG Bernstein

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Thea, was hast Du für wunderschöne Collage gepostet. Was für eine Herbststimmung in Deinem Garten. Wir - mein Frauchen und ich - wir geniessen auch jeden Tag zu Hause und wuseln im Garten - zur Zeit ist auch hier das Wetter "goldig".
    Wuff und LG
    Aiko

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige aanblik

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijke periode is dit als de zon schijnt he? Als die prachtige kleuren en geuren. Ben zo benieuwd hoe Limburg er nu uitziet. Onze tuin ziet er ook nog steeds mooi uit.
    Dorcas is een kringloopwinkel en alle inkomsten gaan naar arme landen. Het lijkt wel of mensen die in een kringloopwinkel zijn veel meer genieten, veel rustiger zijn, vriendelijker dan in een gewone winkel. Zelf kan ik er ook zo van genieten. Zoasl ik schreef voor 1 euro een groot boek over west Duitsland over de vulkaan eifel en dorpen langs de Moezel. Willem wil dat heel graag met mij doen volgend jaar. Hele verhalen staan erbij en zo dus ik zit nu al te genieten.
    Ja zo een mandje met eieren ziet er zo schattig uit. De keramiek leraar is zo leuk. Heel erg homo maar zo grappig in zijn uitspraken. Willem maakt ook heerlijke stoofperen en iedereen wil dan een pot ervan. Ook leuk om te geven maar.....het recept is geheim. Lieve Thea, geniet ze. liefs Hélène . en dank je wel iedere keer voor je reacties.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.