~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

dinsdag 9 november 2010

HERFST KRANS


......Een echte herfstkrans......kijk voor meer creatieve werken op mijn CREA blog....
....Dies ist eine echte Herbst Kranz....mehr sehen....schau mal HIER...

12 opmerkingen:

  1. What a beautiful wreath. I want to make one, today maybe. Thank you for sharing. xo Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het erg leuk, zo met dat grote blad.Ik heb ewr al wel eens eentje met eiken toefjes gemaakt, maar met alleen grote bladeren nog nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo zie je maar weer, hoe mooi juist eenvoud kan zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your wreath is lovely Thea - you have given me an idea now ...!

    Hope you had a great holiday.

    Jeanne
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige krans Thea. Mooi met die herfstbladeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Und den finde ich ebenso schön! Hast du Floristin gelernt?

    LG, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh, echt een herstkrans! Mooi! Volgens mij gaan daar heeeeeeeel veel blaadjes in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele simpele materialen en een prachtig resultaat.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk Thea. Het ziet er heel sfeervol uit! En gewoon bladeren "uit de tuin" Ik ga maar even op je crea blog kijken ;)

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi krans Thea en mooie kleuren! Trusten:-) Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige krans Thea,ik ga ook een keertje proberen zoiets te maken,mooie kleuren,ik wens je nog een fijne zondag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.