~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

donderdag 2 december 2010

EEN STUKJE TAART


..........Op een taartplateau stond nog een vogelvoedertaart......Die kreeg ik vorig jaar met Kerstmis van mijn dochter kadoo.......

.........We hebben er nu lang genoeg van kunnen genieten......Nu zijn de vogels aan de beurt.....

.....Ik heb hem op een schaal gelegd en buiten onder het afdak gezet....

......Het duurde niet lang of het eerste brutaaltje kwam een hapje nemen.......




.....Auf einer Kuchenplatte stand noch immer einen Vogelfutter torte.....die habe ich letztes Jahr zu Weihnachten geschenkt bekommen.......von meine Tochter.....für die Vögel draußen ist er jetzt......die können es essen gehen....In diesem Wetter brauchen sie etwas mehr....es dauerte nicht lange....als die erste freche Blaumeise schon kam......

33 opmerkingen:

  1. Hallotje

    De foto's zijn erg leuk geworden mama,
    Hier zat alleen een dikke ekster aan de cupcakes hummm minder dus ach ja.
    Het zal ook wel even duren voordat ze de weg vinden naar hier de kleine vogeltjes dan.

    Heb nu trouwens een super leuke aanbieding van de deze soort taart van 10,95 voor slechts 7,50 KOOPJE of niet!?

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lusten die vogeltjes wel. Wat ziet het er prachtig uit!

    Groeten,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatjes, stuk voor stuk.
    En volgens mij is die taart erg lekker.
    Waar is die taart van gemaakt?
    Van vet met een kleurtje?
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Thea,

    das ist ja mal eine schöne Idee. Klasse. Gefällt mir und den Vögeln offensichtlich auch.

    Wie macht man den sowas bzw. was kommt da rein.

    LGSimone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's Thea. Origineel om zo'n mooie taart van vet te maken.
    Hij ziet er echt smakelijk uit.

    groeten
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Thea,
    eine tolle und sehr dekorative Idee! Was ist denn da alles drin, hast Du das Rezept?

    Liebe Grüße von Bärbel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die sieht ja echt lecker aus, da können sich die Vögel freuen

    LG Lis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk maal voor de vogels! De taart is echt prachtig en wat kwamen daar een mooie vogels op af! Heel fraai! Ik heb al in geen tijden een roodborstje gezien!
    Ik heb ook een paar taartjes gemaakt maar als ik ze in de tuin zet komen de kraaien er op af! Pik, pik, pik en alles weg!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk...
    Erg mooie taarten, het lijkt wel bavroise.
    Je hebt ook mooie Groenlingen zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, wenn man so schön serviert bekommt, da muss man doch zugreifen!

    Lieben Gruss, Brigitte

    P.S.: Ganz tolle Bilder,Thea!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto's!!! Vind je het ook zo leuk om naar de vogeltjes te kijken? Dat is echt genieten he!

    fijne avond!
    Groet,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wow,
    was für eine klasse Idee und was für ein Luxus für die Piepmätze. Die fühlen sich sicher wie im 5 Sternerestaurant.
    Deine Bilder sind richtig toll geworden, alle Achtung!
    Ich glaube, ich bin für solche Bilder einfach zu langsam.
    GlG Bernstein

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk voor de vogels. Ben benieuwd hoe snel hij op is. Ze kunnen er wat van, zeker met dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Guten Morgen Thea ,der Kuchen sieht klasse aus!!!Die vögel haben es in deinem Garten wie im Hilton Hotel .Schöne Grüße Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige vogeltaart ziet er heerlijk uit mmmmmm.
    Maar dat zal ons wel niet smaken en de vogeltjes wel. Mooie foto's Thea.
    Ook de gesuikerde bloemetjes hier voor staan er mooi op.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hej Thea, net als anderen ben ik erg benieuwd waar je dochter die taart vandaan heeft of van heeft gemaakt! Het is een smakelijk ogend exemplaar namelijk...
    En wat gezellig vaak hè, al dat gefladder zo in de buurt...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Thea
    Via Richtsje kom ik bij jou terechten heb je log even bekeken die is heel mooi
    Wat een pracht taart had de vogels wisten er wel pad mee zo te zien op de mooi gemaakte foto's
    Groetjes Rinus

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goh, ik zou zo zelf een hapje willen nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. kunststukje zo'n taart, echt schitterend , ben benieuwd hoe lang ze er over/mee gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Thea
    ontzettend leuk dat je ook even bij langs kwam.
    Tot de volgende keer.
    Fijne week verder Groetjes Rinus

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Thea, wat een geweldig idee. Toll ziet eruit als een vogel taart!

    LG Waltraud

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk die vogeltaart en zo mooi die vogeltjes, wat een gezellig hoekje in jouw tuin, en een mooi blog!

    groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige foto´s!

    De vogels genieten van de taart, en jij geniet van de vogels!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Thea,
    Wat een mooie taarten. Dat idee ga ik onthouden.
    Waar zijn ze van gemaakt?!
    Vandaag waren de merels de enige vogels die ik zag, gister waren het er nog meer, maar er ligt nu zo'n dikke laag met sneeuw. Het eten dat je strooit is zo weg.
    Groeten,
    Jacoba

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterende taart! Waar koop je zoiets? Ik heb er nog nooit een gezien bijde tuincentra. Wel andere dingen overladen met slingers en bollen maar zo'n mooie taart nog nooit. Fijne dag en kijk maar uit. Hier ijzelt het... Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke foto's
    van die vogels
    ik voer de vogels nu ook goed bij
    ze vinden het heerlijk
    fijne dagen nog
    vr groetjes Manja

    Brocante de Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hallo, lieve Thea, ik hoop dat je goed bent?

    Ik wens u een vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuw Jaar 2011

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo
    Wünsche Dir und deinen Lieben Frohe Weihnachten und einen guten Rutsch ins neue Jahr!!!

    Grüne Grüße Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig je foto`s en de taart,ik heb nu eindelijk ook wat vogels in de tuin,heb een voerpaal gekocht,ik wens je hele fijne kerstdagen,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Thea wat prachtig !! zo leuk de diverse vogeltjes in de tuin en bij de prachtige taart ! dat mis ik wel. :-( omdat ik 3 skatjes heb ga ik natuurlijk de vogeltjes niet lokken.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.