~~~~~~onze tuin op NUMMER 66~~~~~~

Mijn foto
Ik woon op het Noord-Limburgse platteland, waar ik op zolder mijn Ateljee heb. Daar krijgen mijn ideeën vorm. Ik snuffel graag op rommelmarkten en in kringloop winkels. Brocante en vintage, hebben mijn voorkeur. Ik maak met liefde, van oude waardeloze spullen, weer een mooi gebruiks of decoratief voorwerp. Maar ook van alles wat groeit en bloeit, daar kan ik intens van genieten !

dinsdag 28 december 2010

WITTER DAN WIT


.........Sinds November ligt er al sneeuw hier bij ons...........soms word het minder.....Maar meestal duurt het niet lang of er komt weer een nieuwe lading.....Mooi is het wel om er naar te kijken.....vooral vanachter je raam in je luie stoel.......


.........Seit November gibt es bereits Schnee hier bei uns........Manchmal wird es weniger......aber es dauert meistens nicht lange bis wir wieder Schnee
bekommen......vor allem aus dem Sessel es ist schön zu sehen.....hinter dem Fenster.....

14 opmerkingen:

  1. Hello, Thea, I've missed you. Your winter photos are beautiful. We have been blessed with a beautiful winter to remember in The Netherlands this year. I just put my blog into a book so I can remember it. Happy New Year! Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sfeer foto's, toch wel erg mooi al dat wit. Fijne jaarwisseling Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea,

    Daar zeg je er iets bij.......vanuit je luie stoel,hi,hi,het is een prachtig gezicht al die sneeuw,zeker in de tuin en als je er enkel met de camera op uit hoeft in de natuur.
    Maar wanneer je met je auto weg moet en vooral eerst door al die binnenstraatjes moet rijden voordat je op de weg komt waar het sneeuw en ijsvrij is, en dan te weten dat wij de straat uit pak hem beet 75 meter van de snelweg af zitten.
    Nee de gemeente vond het nodig om er eenrichtingverkeer van te maken dus is het voor ons altijd helemaal omrijden geblazen als we met de auto weg gaan.
    Zeg gisteren nog tegen manlief, laten wij eens net zo aso zijn als de gemeente die geen zout strooien op de binnenwegen en gewoon tegen de stroom en verkeersregels inrijden.
    Nee, de gemeente geeft haar geld liever uit aan goede gebouwen afbreken om er andere neer te zetten.....
    Zo fff lekker mopperen in het oude jaar;-)

    Maar manlief heeft gisteravond met overbuurman afgesproken dat ze die ijsbaan bij ons in de straat een te lijf gaan en met de schop kapot gaan steken, het is hier ''al'' 1 graad en brokken sneeuw en ijs smelten eerder dan een vaste massa.

    Fijne jaarwisseling voor jou en je familie en dat 2011 veel goeds mag brengen!!!

    Lieve groetjes,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's Thea, en het is inderdaad prachtig om te zien,
    maar ik zou wel blij zijn als hij weg is, ik zie toch eigenlijk liever groen en sneeuwklokjes en helleborussen en zo .
    Hier zijn de wegen tenminste al weer goes schoon, dat is wel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Thea.
    I have a question..
    What is better for you to read my comments in english or german?
    Love your snowy pictures:)
    We have very little snow in Toronto.
    Happy New Year, Frohes Neues Jahr
    - Gisela.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je collages zijn prachtig,hier ligt ook nog veel,maar gelukkig dooit het nu langzaam weg,ik vind het maar even leuk,maar dan gaat het wit al snel vervelen haha,het beeld vind ik gaaf!van de engel,ik wil ook nog iets voor in de voortuin,ik wens je een fijne jaarwisseling en al het goeds voor 2011 en hopelijk komen de prachtige papavers hier ook in bloei,kan niet wachten haha,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Thea.
    Dat is bij ons precies hetzelfde, het is en blijft wit en glad ;-))
    Mooie plaatjes heb je er van geschoten.
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2011.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Thea,
    sinds begin November hebben we hier ok de sneeuw.
    Zo lang en zo ver we hebben gehad niet meer dan 35 Jaar.
    Ik vind het mooi.
    Maar niet om te rijden.
    Uw Fotocollages zijn prachtig.
    Ik wens u en uw Familie een gelukkig nieuw Laar 2011.
    Lievde Groetjes,
    Moni

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Herzlich Willkommen auf meinem Blog, liebe Thea,
    es freut mich sehr dass dir meine Fotos gefallen.
    Das Kompliment kann ich dir zurück geben. Deine sind auch sehr schön.

    Ich wünsche Dir einen sehr guten Start und viel Glück für das neue Jahr!

    bElla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ich wünsche Dir und Deiner Familie ein wunderbares neues Jahr, Glück und Gesundheit und natürlich weiterhin einen grünen Daumen!

    LG Lis

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Thea,

    prachtige foto´s weer om te zien! Zo is het inderdaad echt genieten!

    Hier is de sneeuwe bijna helemaal weg, na een paar dagen dooi. Maar ik zag wel dat er voor zondag weer sneeuw voorspeld is!
    Goed uiteinde!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ich mag den Schnee sehr, und wie schön er ist, kann man auf deinen Bildern entdecken!

    Liebe Thea, ich wünsche dir ein gutes, gesundes Jahr 2011, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Thea
    Freut mich wieder von dir zu hören.
    Ein glückliches gesundes neues Jahr 2011, wünscht dir Jutta, die sich immer über deine Kommentare freut.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi thea, ik vind de fotocollage's zo mooi, mag ik weten met welk programma je die maak?

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat.
Lieve groetjes van Thea
Helaas krijg ik veel spam...vandaar tijdelijk weer de woordverificatie.